نمایش پیش نمایش لینک ها در وردپرسReviewed by SMZ on Apr 22Rating: 4.0نمایش پیش نمایش لینک ها در وردپرسآیا تا کنون سایتی که لینک ها را با آوردن ماوس پیش نمایش کند دیده اید؟ این کار با استفاده از یک پنجره jQuery قابل انجام میباشد. در این مقاله ما به شما روش نمایش پیش نمایش لینک ها در وردپرس را آموزش میدهیم.

نمایش پیش نمایش لینک ها در وردپرس

آیا تا کنون سایتی که لینک ها را با آوردن ماوس پیش نمایش کند دیده اید؟ این کار با استفاده از یک پنجره jQuery قابل انجام میباشد. در این مقاله ما به شما روش نمایش پیش نمایش لینک ها در وردپرس را آموزش میدهیم.

 

wp-live-preview-links

 

اولین کار نصب و راه اندازی افزونه WP Live Preview Links میباشد. پس از فعال سازی یک آیتم منوی جدید در نوار مدیریت وردپرس ظاهر میشود. با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات پلاگین میروید.

 

live-preview-links-settings

با استفاده از این پلاگین میتوانید پیش نمایش زنده از خارجی،داخلی یا لینک های انتخابی داشته باشید. با توجه به آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به آن هستید بسیاری از سایتها از پیش نمایش برای سایتهای خارجی استفاده میکنند. برخی از سایتهای فروشگاهی با استفاده از پیش نمایش زنده امکان نگاهی کوتاه به صفحات محصول را میدهند. به خاطر داشته باشید اگر تعداد پیش نمایش ها  زیاد باشد برای کاربران آزار دهنده میشود.

 

انتخاب کلاس “wp-live-preview” به شما اجازه میدهد که پیش نمایش زنده را برای لینک هایی که اضافه میکنید نمایش دهد. براحتی مانند زیر کلاس را به لینک اضافه  کنید: (ابتدا باید ویرایش وردپرس را به حالت متن تغییر دهید)

 

<a href=”http://www.example.com” class=”wp-live-preview”>Example Link</a>

 

در میان دیگر تنظیمات میتوانید سایز پنجره پیش نمایش، موقعیت و دید سایت از لینک پیش نمایش را انتخاب کنید. تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایتها کار میکند. روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. هم اکنون میتوانید پیش نمایش لینک را در سایت خود ببینید.