طراحی سایت بایدها و نبایدهای خاص خود را دارد. هر روز در هر گوشه‌ای از جهان سایت‌های زیادی طراحی می‌شوند اما تنها عده معدودی از آنها موفق خواهند شد که توجه مردم را به سوی خود جلب کنند. شرکت‌ها و طراحان با تجربه و مجرب فاکتورهای خاصی را برای طراحی سایت حرفه‌ای رعایت می‌کنند. یکی از شرکت‌های معتبر و با تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت شخصی مناسب و حرفه‌ای شرکت دیجی ویت است. این شرکت از طراحان و نیروی فنی و پشتیبانی مناسب و خوبی استفاده می‌کند تا نیازهای مشتریان خود را به طرز موثری پاسخگو باشد. در طراحی سایت دیجی ویت تمام بایدها و نبایدهای طراحی مناسب و حرفه‌ای سایت رعایت می‌شود.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

تمرکز شماره یک قبل از شروع طراحی سایت، در حین ایجاد، حتی پس از آن، کلمات کلیدی خواهد بود. آنها به موتورهای جستجو می گویند که وقتی در وب گشت و گذار می‌کنیم، به دنبال چه چیزی باشند و اجازه دهند تا موتورهای جستجو هنگام جستجوی کلمات کلیدی مخاطبان، آنها را به سایت شما هدایت کنند. یکی از مهمترین خدمات طراحی سایت دیجی ویت پیدا کردن و استفاده از کلمات کلیدی مناسب با نوع کسب و کار مشتریان خود است.

پیدا کردن هاست وب در طراحی سایت

باید دیگر در طراحی سایت انتخاب نام دامنه و پیدا کردن هاست وب است. هاست وب پشتیبانی لازم برای ساخت سایت را فراهم می‌کند و هر سایتی باید در جایی میزبانی شود. هاست وب آدرس‌های ایمیل و فضای لازم برای تمام صفحات وب سایت و سایر ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر خدمات طراحی وب سایت شرکت  دیجی ویت پیدا کردن یک هاست وب مناسب برای میزبانی سایت شما است.

برنامه نویسی در طراحی سایت

یکی از بهترین و رایج ترین زبان‌های کد نویسی برای طراحی سایت HTML است. در طراحی وب سایت دیجی ویت طراحان و برنامه نویسان مجرب و متخصص این شرکت از این زبان و زبان‌های دیگر برای طراحی وب سایت استفاده می‌کنند. برنامه نویسی وب باید طوری باشد که گشت و گذار در سایت راحت باشد. سایت هر چقدر هم زیبا طراحی شده باشد اما دسترسی و استفاده از آن برای مخاطبین و کاربران راحت نباشد، این سایت مورد توجه قرار نمی‌گیرد. باید بین عناصر سایت تعادل ایجاد شود و چیدمان آنها بسیار خوب صورت پذیرد. ناوبری و پیمایش وب سایت باید به خوبی طراحی شود و عناوین و موضوعات اصلی سایت در قسمت درست و مناسب قرار گیرد.

پیوستگی موضوع و طرح اصلی سایت

همیشه سعی کنید تا به موضوع اصلی کسب و کار در همه صفحات سایت بپردازید، حتی اگر موضوع و کارکرد برخی از صفحات به طرز چشمگیری متفاوت باشد. این کار به شما کمک می‌کند تا پیوستگی موضوع و طرح اصلی سایت حفظ شود. همچنین سعی کنید تا از ساختارهای مشابه با سایت‌های موفق و برتر از نظر طراحی در سایت خود استفاده کنید. اگرچه روش‌های مختلفی زیادی برای سازماندهی عناصر مختلف موجود در سایت وجود دارد، اما ساده نگه داشتن ساختارها و تنظیمات اصلی وب سایت نکته کلیدی در این زمینه است. استفاده از خدمات طراحی سایت شرکت دیجی ویت باعث می‌شود تا پیوستگی موضوع و اصلی سایت شما به خوبی و به طرز موثری رعایت شود. یک طرح یکپارچه سایت یک طراحی کلی از آن است که عناصر سایت به جای اینکه به صورت اجزا و عناصر جداگانه و مجزا در کنار هم قرار گیرند، به صورت یکپارچه با یکدیگر در تعامل باشند.

ایجاد فضای سفید در طراحی سایت

از دیگر بایدهای مهم در طراحی سایت ایجاد فضای سفید است. فضای سفید به هر بخش از طراحی اشاره دارد که از متن یا تصاویر پر نشده باشد. بسیاری از طراحان تازه کار وب سایت و برخی از مشتری‌ها فکر می‌کنند که باید هر سانتی متر از یک صفحه وب با تصاویر یا مطالب پر شود. چیزی که آنها متوجه نمی‌شوند این است که فضای سفید در یک صفحه به اندازه داشتن محتوا بسیار مهم است. بدون این فضای سفید، مخاطب از نگاه به طراحی کلی سایت احساس شلوغی و عدم تعادل خواهد کرد و نمی‌داند روی چه چیزی تمرکز کند. همیشه مراقب تعادل کلی طراحی خود باشید. یک ستون را با محتوا پر نکنید و ستون کناری را خالی بگذارید. اطمینان حاصل کنید که عناصر در هر دو طرف یک طرح به صورت منطقی متعادل باشند.