اسکریپت ایجاد سایت نیازمندی ها و ثبت آگهی LaraClassifiedReviewed by SMZ on Oct 13Rating: 5.0اسکریپت ایجاد سایت نیازمندی ها و ثبت آگهی LaraClassifiedحتما شما هم سایت های خرید و فروش مانند شیپور، دیوار و... را مشاهده کرده اید و متوجه بازار داغی که در این سایت ها وجود دارد شده اید. چنین سایت هایی توسط نرم افزار های تحت وب در زمینه نیازمندی ها و ثبت آگهی تهیه می شود که امروز در ایران اسکریپت با یک اسکریپت قدرتمند در همین زمینه در خدمت شما عزیزان هستیم که LaraClassified نام دارد.

حتما شما هم سایت های خرید و فروش مانند شیپور، دیوار و… را مشاهده کرده اید و متوجه بازار داغی که در این سایت ها وجود دارد شده اید. چنین سایت هایی توسط نرم افزار های تحت وب در زمینه نیازمندی ها و ثبت آگهی تهیه می شود که امروز در ایران اسکریپت با یک اسکریپت قدرتمند در همین زمینه در خدمت شما عزیزان هستیم که LaraClassified نام دارد.

توسط اسکریپت LaraClassified به راحتی می توانید یک سایت نیازمندی و ثبت آگهی راه اندازی کنید. کاربران وارد سایت شده و شروع به خرید و فروش محصولات می کنند. هم اکنون آخرین نسخه اسکریپت LaraClassified را از ایران اسکریپت دریافت کنید.

laraclassified-v1-4-4-geo-classified-ads-cms