افزونه نمایش مطلب در وردپرس به سبک فیسبوکReviewed by SMZ on Feb 19Rating: 4.5نمایش مطلب در وردپرس به سبک فیسبوکدوست دارید تایم لاین فیسبوک طراحی کنید؟ می خواهید یک تایم لاین برای سایت خود طراحی کنید؟ قالب های وردپرس مختلفی برای طراحی تایم لاین وجود دارند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چطور بدون تغییر در قالب ها یک تایم لاین به فیسبوک خود اضافه کنید. نمایش تایم لاین به پیشرفت شما در یک موضوع خاص و یا کسب کار کمک خواهد کرد.

نمایش مطلب در وردپرس به سبک فیسبوک

دوست دارید تایم لاین فیسبوک طراحی کنید؟ می خواهید یک تایم لاین برای سایت خود طراحی کنید؟ قالب های وردپرس مختلفی برای طراحی تایم لاین وجود دارند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چطور بدون تغییر در قالب ها یک تایم لاین به فیسبوک خود اضافه کنید. نمایش تایم لاین به پیشرفت شما در یک موضوع خاص و یا کسب کار کمک خواهد کرد.

facebook-timeline-wordpress

اولین گام برای انجام اینکار نصب و راه اندازی افزونه Timeline Ultimate است. پس از فعالسازی این افزونه یک منوی جدید Timeline Ultimate در نوار مدیریت وردپرس اضافه می کند. برای ایجاد تایم لاین باید به مسیر Timeline Ultimate » New Timeline Ultimate بروید.

در این قسمت از شما خواسته می شود تا برای تایم لاین خود عنوانی انتخاب کنید. در زیر این قسمت متوجه سه زبانه خواهید شد: گزینه تایم لاین، استایل تایم لاین و محتوای تایم لاین. بطور پیش فرض این افزونه، گزینه تایم لاین را جایی که در آن می توانید تعداد پست ها و تنظیمات تصویر بندانگشتی را انتخاب کنید نمایش می دهد. تایم لاین ساخته شده با تعدادی از گزینه های  built-in style همراه است. بر روی تب Timeline Style برای پیکربندی صفحه نمایش تایم لاین کلیک کنید. در این قسمت می توانید تصویر پس زمینه، رنگ و اندازه فونت را نیز انتخاب کنید.

در این قسمت برای تنظیمات محتوای تام لاین روی گزینه Timeline Content کلیک کنید. تایم لاین Ultimate از انواع پست سفارشی پشتیبانی می کند.

همچنین می توانید محتوا را از آخرین پست های خود، دسته ها، برچسب ها، طبقه بندی های سفارشی، و حتی آرشیو های سالانه و ماهانه انتخاب کنید. اگر از تغییراتی که انجام دادید راضی هستید روی دکمه publish برای انتشار این تایم لاین کلیک کنید.

نمایش تایم لاین در یک پست یا صفحه

هر تایم لاین ایجاد شده توسط این افزونه با کد و برچسب قالب منحصر به فرد خود همراه است. همه آنچیزی که باید انجام دهید این است که کد را کپی و آن را در یک صفحه یا پست وردپرس ارسال کنید. هم اکنون شما می توانید عملکرد تایم لاین فیسبوک خود را ببینید. موفق باشید.