سئوي حرفه ای وردپرس با افزونه Yoast SEOReviewed by M.J on Jul 30Rating: 5.0سئوي حرفه ای وردپرس با افزونه Yoast SEOافزونه هاي زيادي در حوزه سئوي سايت هاي وردپرسي وجود دارد که همگي کاربردي بوده و کار مفيدي در سئو انجام ميدهند و سايت شما را به شکل صحيح به موتورهاي جستجو نمايش مي دهد اما بعضي از افزونه امکانات جالب و مفيدي هم دارند که دست مدير سايت را براي بهتر جلوه دادن سئوي سايت خود ارائه مي دهند .

افزونه هاي زيادي در حوزه سئوي سايت هاي وردپرسي وجود دارد که همگي کاربردي بوده و کار مفيدي در سئو انجام ميدهند و سايت شما را به شکل صحيح به موتورهاي جستجو نمايش مي دهد اما بعضي از افزونه امکانات جالب و مفيدي هم دارند که دست مدير سايت را براي بهتر جلوه دادن سئوي سايت خود ارائه مي دهند .

سئوي سايت يکي از پارامترهاي مهم در زمينه تجارت الکترونيک به حساب مي آيد که هميشه سعي داريم سئوي مناسب و درستي داشته باشيم تا سايت با مشکل برخورد نکند و گوگل و ديگر موتورهاي جستجو ما را سئوي بهتر و قابل قبولي بپذيرند .

 

سئوي حرفه ای وردپرس با افزونه Yoast SEO

 

با دانلود افزونه Yoast SEO که جز بهترين افزونه هاي سئوي وردپرس به حساب مي آيد و امکانات فراواني دارد و ما در بهينه سازي سايت خود همراهي مي کند .

افزونه Yoast SEO در بيش از ۱ ميليون سايت نصب شده و در حال استفاده مي باشد که در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ براي آخرين بار بروزرساني شده تا بهينه تر شده و امکانات جديدي در آن اضافه شود .

در مطالب بعدي سايت ويدئوي آموزش و تنظيم اين افزونه درج خواهد شد تا شما عزيزان به صورت کامل از اين افزونه استفاده نمائيد و سايت بهينه اي داشته باشيد .