افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy Digital DownloadsReviewed by SMZ on Jul 30Rating: 5.0افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy Digital Downloadsدر برخی سایت ها مشاهده می کنید که محصولات خود را برای دانلود گذاشته اند اما دانلود مشروط به خرید است! شما باید مبلغ فایل مورد نظر را به صورت آنلاین پرداخت کنید سپس لینک دانلود را دریافت کرده و استفاده کنید. برای انجام چنین کاری نیازمند به یک افزونه هستید. امروز با افزونه ای در این زمینه به نام افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس "Easy Digital Downloads" درخدمت شما ایران اسکریپتی های عزیز هستیم. فایل های خود را برای فروش و دانلود در سایتتان قرار دهید و از راحتی کار و فروش لذت ببرید.

در برخی سایت ها مشاهده می کنید که محصولات خود را برای دانلود گذاشته اند اما دانلود مشروط به خرید است! شما باید مبلغ فایل مورد نظر را به صورت آنلاین پرداخت کنید سپس لینک دانلود را دریافت کرده و استفاده کنید. برای انجام چنین کاری نیازمند به یک افزونه هستید.

امروز با افزونه ای در این زمینه به نام افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس “Easy Digital Downloads” درخدمت شما ایران اسکریپتی های عزیز هستیم. فایل های خود را برای فروش و دانلود در سایتتان قرار دهید و از راحتی کار و فروش لذت ببرید.

کاربران فایل مورد نظر را خریداری می کنند و به محض پرداخت، اطلاعت مربوطه برای شما ارسال می شود. Easy Digital Downloads امکان ثبت قیمت های مختلف برای هر یک از فایل هارا به صورت مجزا به شما می دهد.

افزونه-دانلود-به-ازای-پرداخت-وردپرس-easy-digital-d