پوسته فروشگاه وردپرس Porto نسخه 3.3Reviewed by SMZ on Oct 30Rating: 5.0پوسته فروشگاه وردپرس Porto نسخه 3.3Porto یکی دیگر از قالب های فروشگاهی براب سیستم وردپرس می باشد که مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است و امروز نسخه 3.3 آن منتشر شده است که ایران اسکریپت این افتخار را دارد تا برای اولین بار این پوسته زیبا را به شما عزیزان معرفی کند. توسط قالب Porto می توانید یک سایت فروشگاه آنلاین حرفه ای در زمینه های مختلف راه اندازی کنید.

Porto یکی دیگر از قالب های فروشگاهی براب سیستم وردپرس می باشد که مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است و امروز نسخه ۳٫۳ آن منتشر شده است که ایران اسکریپت این افتخار را دارد تا برای اولین بار این پوسته زیبا را به شما عزیزان معرفی کند. توسط قالب Porto می توانید یک سایت فروشگاه آنلاین حرفه ای در زمینه های مختلف راه اندازی کنید.

از قابلیت های پوسته Porto می توان به طراحی زیبا و واکنش گرا، امکان سفارشی سازی، شامل ۳۰ طرح حرفه ای، صفحات جداگانه و اختصاصی، بخش نمونه کار، زیرمجموعه و کسب و کار، وبلاگ، درگاه پرداخت آنلاین و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه ۳٫۳ Porto را به صورت رایگان از ایران اسکریپت دریافت کنید.

bc8z8b97