داشتن یک ماشین چاپ پول آرزوی هرکسی است. داشتن یک کسب و کار قدرتمند که توانایی خلق میلیون‌ها تومان را داشته باشد هم رویای دیرینه بسیاری از افراد بوده و هنوز هم هست. اما چرا هرکسی نمی تواند این ماشین پولساز را در اختیار داشته باشد و از آن سودی بگیرد.

 

 

در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک موقعیت فیزیکی مناسب برای یک شغل خاص می تواند در موفقیت یا شکست آن شغل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از مخاطب بسیار زیادی که می توانید جذب کنید گرفته تا محصولات یا خدمات بسیار زیادی که در فروشگاه خود می توانید بفروش برسانید، از فروشگاه خوب و مکان مناسب آن تاثیر مستقیم می گیرند. وب سایت شما هم عملا یک شعبه آنلاین است. یک شعبه‌ی آنلاین ۲۴ ساعته از فروشگاه یا شرکت شما که اقدام به خدمت رسانی و فروش می کند.

 

حالا که همه چیز اینترنتی شده نباید کاری کنید که حضور شما در بازار کمرنگ شود. بنابراین وب سایت باید تا جان در بدن دارد برایتان کار کند. اگر می خواهید تپش‌های وب سایت وردپرسی شما به شماره نیافتد و از حضورتان در میان رقبا کاسته نشود به یک پشتیبان وردپرس کارکشته و مجرب نیاز دارید.

 

اجازه دهید وب سایت شما را به یک ماشین تشبیه کنیم. شاید احمقانه بنظر برسد اما در حقیقت داشتن یک وب سایت و داشتن یک ماشین کاملا به یکدیگر شباهت دارند. قطعا بسیاری از ما توانایی انجام نگهداری و برخی از کارهای مربوط به ماشین خود را داریم.

 

بطور مثال شاید بتوانیم شمع های ماشین را تعویض کنیم یا حتی هواگیری آن را انجام دهیم تا مشکل جوش آوردن را حل کنید. اما آیا همه‌ی ما زمان و امکانات لازم برای این موارد یا موارد تخصصی تر مانند تعمیر موتور ماشین خود را داریم؟

 

نمیخواهم کاملا تکنیکی این ۲ را با یکدیگر مقایسه کنم و به صورت موشکافانه افزونه و یا سرور یک وب سایت را با اجزا داخلی موتور ماشین مطابقت دهم. می خواهم بگویم همانطور که ماشین شما نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد است، سایت شما نیز به یک پشتیبانی حرفه‌ای نیاز دارد.

 

از چندین جنبه می توان پشتیبانی وب سایت را با تعمیر و نگهداری ماشین یکسان دانست.

 

مورد اول:

تابحال شنیده‌اید که بگویند فلانی اصلا راننده خوبی نیست؟ یا اینکه فلانی دست فرمون بسیار خوبی دارد؟ پس این نکته که چه کسی راننده ماشین است در عملکرد آن تاثیر مستقیم دارد. به همین خاطر مهم است که چه کسی مدیریت و پشتیبانی سایت شما را به عهده می گیرد.

 

مورد دوم:

بنظر شما پول ارزشمندتر است یا زمان؟ قطعا برخی از ما توانایی انجام یکسری از کارها را داریم، بطور مثال میتوانیم دستی به سر و گوش ماشین یا سایت وردپرسی خود بکشیم. اما بهتر نیست از زمان خود به نحوی مناسبتر استفاده کنیم و پشتیبانی سایت را به فرد دیگری بسپاریم ؟ توجه داشته باشید که انجام تغییرات در وردپرس مانند تغییر قالب، انجام تنظیمات، نصب افزونه و موارد مشابه کارهایی زمان‌گیری هستند، به جای اینکه چنین کارهایی را شخصا انجام دهید، توصیه میکنم به این فکر کنید که چطور می توانید برند خود را گسترش دهید تا ماشین پولسازی شما از حرکت متوقف نشود و خدمات وردپرسی خود را به شخص دیگر محول کنید.

 

مورد سوم:

حتی اگر یک ماشین {وب سایت} جدید بخرید و باور داشته باشید که تا سالیان سال عمر می کند، چقدر اطمینان دارید که بدون انجام سرویس ‌های دوره‌ای و تعمیر و نگهداری می تواند زیر دست شما دوام بیاورد؟ وب سایت وردپرسی شما هم دقیقا اینگونه است. سایت وردپرسی به سرویس و پشتیبانی منظم نیاز دارد تا سرحال مانده و برایتان کار کند. تا زمانیکه هسته وردپرس شما میچرخد، چرخ وب سایت شما نیز در حال چرخیدن است.

 

مورد چهارم:

با دزدان و سارقان چه می کنید؟ شب هنگام، وقتی از ماشین خود خارج شده و به سمت منزل روانه می شوید. آن را در پارکینگ ساختمان یا گوشه کناری پارک می کنید و به قول قدیمی ‌ها چهار قفله می کنید و خدایا به امید تو. اما بدترین اتفاقی که برای یک راننده می تواند بیفتد، شروع یک روز پرحادثه است. ممکن است ضبط، باند و سیستم صوتی شما مورد سرقت قرار بگیرد ممکن است وسیله‌ای از داخل ماشین کم شود یا اینکه کل ماشین را به سرقت ببرند.

 

دقیقا همین اتفاق می تواند برای وب سایت شما نیز بیفتد.

اگر توسط یک پشتیبان وردپرس حرفه‌ای و باتجربه امنیت وب سایت شما تامین شود، به راحتی می توانید در مقابل چالش‌هایی از این دست مقاومت کنید و کسب و کارتان را نجات دهید.

با وجود دنیای اینترنت که روز به روز در حال تغییر است، برای حضور در بازار رقابتی و رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه مستلزم این هستید که پشتیبانی سایت وردپرسی خود را جدی بگیرید. به پشتیبان وردپرس اعتماد کنید تا نتیجه‌ی اعتماد خود را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن ببینید. تجربه نشان داده که افراد بعد از طراحی سایت دیگر فرآیند نگهداری و پشتیبانی آن را از یاد میبرند. بسیاری از آنها فکر می کنند که به تنهایی از عهده‌ی آن برمی‌آیند اما در حقیقت چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

 

اگر می خواهید وارد دنیای اینترنت شوید و با یک وب سایت سرحال و سرزنده {دقیقا مثل یک ماشین در یک جاده پر پیچ و خم} شروع به کسب درآمد کنید، قطعا نیاز به یک پشتیبان خوب دارید.

 

همین الان با پشتیبان وردپرس تماس بگیرید و از متخصصین آن مشاوره بگیرید.
تلفن تماس : ۰۹۱۹۰۴۳۳۵۰۴
وب سایت : https://wphelper.ir