با توجه به شرایط شغلی و اقتصادی موجود افراد زیادی به این فکر هستند که دردنیای دیجیتال مارکتینگ و بستر وب به دنبال ایجاد اشتغال و فعالیت بپرازند. اگر که قصد ره اندازی وبسایتی شخصی، شرکتی، خدماتی یا فعالیت در هر زمینه دیگری برای کسب درآمد از بستر وب را دارید پس از انتخاب نام و پسوند دامنه وبسایت(مثلا (sitename.com، باید اقدام به تهیه هاست میزبان وب معتبر و با کیفیت برای راه اندازی آن کنید. پس ابتدا به توضیح در مورد تهیه است پرداخته و سپس نحوه راه اندازی وبسایت های وردپرسی را برای شما توضیح خواهیم داد.

چه نوع هاست میزبانی انتخاب کنید که علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، مقرون به صرفه نیز باشد؟

هاست انتخابی مورد نظر شما باید سرعت لود بالایی را داشته باشد؛ زیرا داشتن سرعت بالای هاست در بارگذاری صفحات وب در امر سئو و بهینه سازی وبسایت برای دریافت بازدید با ترافیک بالا از سمت موتورهای جست و جو بسیار مهم است. همچنین اگر که هاست تهیه شده شما در داخل کشور باشد سرعت بارگذاری آن برای خود شما وسایر کاربرانی که از داخل کشور به وبسایت مراجع می کنند دوچندان خواهد بود.

هاست انتخابی شما باید پشتیانی و امنیت بالایی داشته باشد؛ زیرا اگر پشتبانی هاست مداوم و مطلوب باشد در صورت بروز هرگونه مشکل به سرعت به رفع آن خواهند پرداخت و همچنین اگر وبسایت شما در زمینه ای خاص فعالیت می کند یکی از مهمترین ملاک های سنجش وسایتتان، ایمن بودن آن برای حفظ اطلاعات شخصی شما و کاربرانتان خواهد بود.

هاست انتخابی شما باید کیفیت مطلوبی از لحاظ امکانات داشته باشد؛ زیرا اگر فضای ذخیره سازی اطلاعات و پهنای باند ماهیانه محدودی داشته باشد هاست از کار خواهد افتاد یا به اصطلاح تخصصی تر ساس پند خواهد شد( البته شاید هم با خطاهای دیگری مواجه شوید) .

اگر برای راه اندازی وبسایت خود به دنبال هاستینگی معتبر هستید که تمامی ویژی ها ذکر شده را دارا باشد، به شما هاستینگ میزبان فا را معرفی می کنیم.

چرا میزبان فا؟

شرکت ارائه هاستینگ میزبان فا با ارائه پنل های مختلف هاست با میزبانی داخل کشور در برج میلاد تهران، بهترین هاست ایران را عرضه می کند. همانطور که در قسمت قبل گفتیم اگر هاست شما در داخل کشور میزبانی شود، سرعت بارگذاری آن برای کاربران ایرانی داخل کشور نیز چندین برابر خواهد شد. همچنین این شرکت تا کنون میزبانی بیش از ۲۰۰۰ وبسایت داخلی و دولتی را عهده دار شده است که نشان از میزان اعتبار این شرکت است. همچنین این شرکت در رتبه الکسای ۳۳۵ ایران با ترافیک بالای حجم کاری قرار دارد! برای مشاهده تعرفه پنل های مختلف هاست میزبانی وب توسط شرکت میزبان فا بر روی بنر زیر کلیک نمایید :

خب هاست تهیه شد، برای راه اندازی سایت بر روی هاست چه کار کنیم؟

برای راه اندازی سایت بر روی هاست به شما سیستم میریت وردپرس را پیشنهاد می دهیم؛ زیرا در عین سادگی تمامی امکانات و ابزارهای موردنیاز یک وبسایت را دارا می باشد و برای رشد و ارتقا در بستر وب استعداد و انعطاف بسیاری فوق العاده ای دارد. برعکس چیزی که تصور می کنید برای مدیریت و راه اندازی سیستم وردپرس بر روی هاست اصلا نیازی به داشتن مهارت و دانش خاصی نیست؛ زیرا محیط مدیریت آن همانند پنل های مدیریت وبلاگ است با این تفاوت که شما با داشتن پنل مدیریت وردپرس به هزاران ابزار، قالب و افزونه برای به کارگیری هدف های خود دسترسی دارید. تا به اینجا به اعتبار شرکت هاستینگ میزبان فا پی برده اید؛ پس نصب و راه اندازی این سیستم را با بهترین کیفیت ممکن به این شرکت واگذار کنید. برای مشاهده پنل های تعرفه و امکانات فوق العاده ارائه شده توسط این شرکت بر روی بنر زیر کلیک نمایید :

image004