پوسته مجله خبری وردپرس Apemag نسخه 1.0.6Reviewed by SMZ on Oct 30Rating: 5.0پوسته مجله خبری وردپرس Apemag نسخه 1.0.6Apemag یک قالب بسیار حرفه ای و خلاق در زمینه مجله های خبری، تفریحی، آموزشی و... می باشد که دارای محبوبیت بالایی نیز میباشد. توسط پوسته Apemag به راحتی می توانید یک سایت مجله خبری حرفه ی راه اندازی کنید. قالب Apemag در دسته قالب های مجله ای به صورت چندمنظوره طراحی شده است یعنی می توان توسط آن سایت های متفاوتی با توجه به هدف راه اندازی کرد.

یکی دیگر از قالب هایی که امروز برای شما ایران اسکریپتی های عزیز آماده دانلود کرده ایم، Apemag نام دارد. Apemag یک قالب بسیار حرفه ای و خلاق در زمینه مجله های خبری، تفریحی، آموزشی و… می باشد که دارای محبوبیت بالایی نیز میباشد. توسط پوسته Apemag به راحتی می توانید یک سایت مجله خبری حرفه ی راه اندازی کنید. قالب Apemag در دسته قالب های مجله ای به صورت چندمنظوره طراحی شده است یعنی می توان توسط آن سایت های متفاوتی با توجه به هدف راه اندازی کرد.

هم اکنون نسخه ۱٫۰٫۶ قالب Apemag را برای اولین بار ایز ایزان اسکریپت دریافت و استفاده کنید. قالب Apemag دارای امکانات بالایی می باشد که از لیست آن ها می توان به تنظیمات حرفه و سفارشی سازی نامحدود آن اشاره کرد. این قالب کاملا واکنش گرا می باشد.

apemag