قالب آموزشگاهی SkillFully نسخه 2.0.1 برای وردپرسReviewed by SMZ on Sep 18Rating: 5.0قالب آموزشگاهی SkillFully نسخه 2.0.1 برای وردپرسامروز با یک قالب حرفه ای و زیبا برای سیستم وردپرس با موضوع راه اندازی آموزشگاه و دوره های آموزشی و... در خدمت شما ایران اسکریپتی های عزیز هستیم. این قالی دارای فضا و گرافیک بسیار مناسب و حرفه ای می باشد که کاربران و کارآموزان شما به راحتی می توانند ارتباط خوبی با آن بر قرار کنند. اگر قصد راه اندازی سایت آموزش و آموزشگاه را دارید، پیشنهاد ایران اسکریپت به شما عزیزان پوسته بسیار محبوب SkillFully می باشد.

امروز با یک قالب حرفه ای و زیبا برای سیستم وردپرس با موضوع راه اندازی آموزشگاه و دوره های آموزشی و… در خدمت شما ایران اسکریپتی های عزیز هستیم. این قالی دارای فضا و گرافیک بسیار مناسب و حرفه ای می باشد که کاربران و کارآموزان شما به راحتی می توانند ارتباط خوبی با آن بر قرار کنند. اگر قصد راه اندازی سایت آموزش و آموزشگاه را دارید، پیشنهاد ایران اسکریپت به شما عزیزان پوسته بسیار محبوب SkillFully می باشد.

شما می توانید کالاس ها و دوره های مختلف را به همراه توضحیحات مربوطه در سایتتان ثبت نمایید. همچنین این سیستم امکان پرداخت آنلاین و رزرو کلاس را به کاربران و مشتریان شما می دهد. هم اکنون نسخه ۲٫۰٫۱ این پوسته را از سایت ایران اسکریپت دانلود کنید.

barnameh-haftegi-toosheh