دانلود پوسته خبری Multinews نسخه 2.5.5 برای وردپرسReviewed by SMZ on Sep 12Rating: 5.0دانلود پوسته خبری Multinews نسخه 2.5.5 برای وردپرسMultinews یک پوسته بسیار حرفه ای و محبوب در زمینه راه اندازی سایت های خبری می باشد. اگر قصد راه اندازی سایت خبری دارید، پیشنهاد تیم ایران اسکریپت به شما عزیزان استفاده از پوسته زیبای Multinews می باشد. هم اکنون آخرین نسخه این قالب را به صورت رایگان از ایران اسکریپت دریافت کنید.

امروزه سایت های خبری از دسته سایت های پر بازدید و بسیار اساسی در دنیای اینترنت می باشند که راه اندازی و مدیریت آن ها حرفه خاصی را نیازمند است. یکی از مهم تذین نکات برای راه اندازی سایت خبری، انتخاب یک پوسته مناسب برای سایت می باشد که امروز در ایران اسکریپت با پوسته ای حرفه ای در زمینه به نام Multinews در خدمت شما عزیزان هستیم.

Multinews یک پوسته بسیار حرفه ای و محبوب در زمینه راه اندازی سایت های خبری می باشد. اگر قصد راه اندازی سایت خبری دارید، پیشنهاد تیم ایران اسکریپت به شما عزیزان استفاده از پوسته زیبای Multinews می باشد. هم اکنون آخرین نسخه این قالب را به صورت رایگان از ایران اسکریپت دریافت کنید.

multinews