قالب فارسی و وبلاگی SociallyViral برای وردپرسReviewed by SMZ on Aug 27Rating: 5.0قالب فارسی و وبلاگی SociallyViral برای وردپرسSociallyViral نام یک پوسته بسیار سبک و زیبا می باشد که شما را قادر می سازد در هر زمینه ای که می خواهید یک سایت پرسرعت و حرفه ای راه اندازی کنید. این پوسته کاملا واکنشگرا، دارای رنگ بندی زیبا، زمینه دلخواه،ابزار های شخصی سازی و ... می باشد. پوسته SociallyViral دارای سیسیتم نقد و بررسی می باشد و شمی می توانید برای هر نشته به صورت متفاوت نوع نقد (ستاره ای، امتیازی و درصدی) را مشخص کنید.

SociallyViral نام یک پوسته بسیار سبک و زیبا می باشد که شما را قادر می سازد در هر زمینه ای که می خواهید یک سایت پرسرعت و حرفه ای راه اندازی کنید. این پوسته کاملا واکنشگرا، دارای رنگ بندی زیبا، زمینه دلخواه،ابزار های شخصی سازی و … می باشد. پوسته SociallyViral دارای سیسیتم نقد و بررسی می باشد و شمی می توانید برای هر نشته به صورت متفاوت نوع نقد (ستاره ای، امتیازی و درصدی) را مشخص کنید.

این پوسته کاملا مطابق با استاندارد های جهانی هست و در زمیه شبکه های اجتماعی نیز امکاناتی را فاهم کرده است. برای مثال دکمه های اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی در جایگاهی مناسب در پست ها قرار می گیرد.

cover-sociallyviral