افزونه تغییر اسکرول بار سایت Scrollbar برای وردپرسReviewed by SMZ on Aug 20Rating: 5.0افزونه تغییر اسکرول بار سایت Scrollbar برای وردپرسافزونه Scrollbar به شما کمک می کند به رنگ بندی و ظاهر اسکرول بار سایتتان دسترسی داشته باشید. از قابلیت های این افزونه می توان به رنگ بندی بی نهایت، پشتیبانی از تمام مرورگرها، سازگار با تمام نسخه های وردپرس و... اشاره کرد.

اسکرول بار یا همان نوار کناری سایت در مرورگرها نقشی مهم در مشاهده سایت از سوی بازدیدکنندگان را دارد. اسکرول بار یک کمک دست برای بالا و پایین رفتن صفحه می باشد که کاربر به راحتی با آنکار می کند و همه آن را می شناسند.

شاید برخی دوستان از ظاهر ساده اسکرول بار سایتشان خسته شده باشند و قصد داشته باشند رنگ و طرح آن را اختصاصی تر کنند! امروز در ایران اسکریپت افزونه ای کاربردی را به شما معرفی می کنیم که توسط آن می توانید به راحتی و با انجام تنظیمات به صورت دلخواه اسکرول بار خود را ویرایش و طراحی کنید!

افزونه Scrollbar به شما کمک می کند به رنگ بندی و ظاهر اسکرول بار سایتتان دسترسی داشته باشید. از قابلیت های این افزونه می توان به رنگ بندی بی نهایت، پشتیبانی از تمام مرورگرها، سازگار با تمام نسخه های وردپرس و… اشاره کرد.

scrollbar