کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس توسط فید Feed RssReviewed by M.J on Aug 6Rating: 5.0کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس توسط فید Feed Rssاحتمالا گاهی اوقات برایتان پیش امده باشد که وقتی قالب وردپرس یا افزونه جدیدی را نصب می کنید بعد از فعال سازی پوسته یا پلاگین بلوک جدیدی در داشبورد مدیریت یا پیشخوان وردپرس ایجاد شده و آخرین مطالب منتشر شده در سایت دیگر که ممکن است وب سایت سازنده افزونه یا قالب باشد را نمایش دهد، این قابلیت با استفاده از کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس ایجاد می شود. این بخش را می توان از تنظیمات صفحه مدیریت که در زیر نام کاربری مدیر قرار دارد فعال یا غیرفعال کرد. این قابلیت کاربردی را می توان از طریق کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس توسط فید Feed Rss ایجاد کرد که بیشتر برای طراح سایت و قالب وردپرس یا برنامه نویس افزونه بسیار کاربردی باشد زیرا امکان اطلاع رسانی از مطالب جدید را برای مدیر سایت فراهم می کند همچنین اگر علاقه مند به اطلاع از بروز شدن سایت خاصی هستید و دوست ندارد در خبرنامه یا فید آن عضو شوید می توانید با استفاده از این روش جدیدترین مطالب را از طریق feed rss وب سایت مورد نظر در پیشخوان وردپرس تان داشته باشید. برای آموزش استفاده از کدها با ایران اسکریپت همراه باشید.

احتمالا گاهی اوقات برایتان پیش امده باشد که وقتی قالب وردپرس یا افزونه جدیدی را نصب می کنید بعد از فعال سازی پوسته یا پلاگین بلوک جدیدی در داشبورد مدیریت یا پیشخوان وردپرس ایجاد شده و آخرین مطالب منتشر شده در سایت دیگر که ممکن است وب سایت سازنده افزونه یا قالب باشد را نمایش دهد، این قابلیت با استفاده از کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس ایجاد می شود. این بخش را می توان از تنظیمات صفحه مدیریت که در زیر نام کاربری مدیر قرار دارد فعال یا غیرفعال کرد. این قابلیت کاربردی را می توان از طریق کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس توسط فید Feed Rss ایجاد کرد که بیشتر برای طراح سایت و قالب وردپرس یا برنامه نویس افزونه بسیار کاربردی باشد زیرا امکان اطلاع رسانی از مطالب جدید را برای مدیر سایت فراهم می کند همچنین اگر علاقه مند به اطلاع از بروز شدن سایت خاصی هستید و دوست ندارد در خبرنامه یا فید آن عضو شوید می توانید با استفاده از این روش جدیدترین مطالب را از طریق feed rss وب سایت مورد نظر در پیشخوان وردپرس تان داشته باشید. برای آموزش استفاده از کدها با ایران اسکریپت همراه باشید.

 

 

کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان یا داشبورد وردپرس

ابتدا از فایل فانکشن functions.php پوسته وردپرس تان کپی بگیرید تا در صورت بروز خطا امکان جایگزین کردن کدها وجود داشته باشد سپس کدهای زیر را در فانکشن کپی کنید. برای وارد کردن فید سایت مورد نظر باید مقدار آدرس خوراک موجود در خط دوم که به متغییر rss داده شده را ویرایش کنید. دقت کنید که ممکن است اگر آدرس خوراک بدون www باشد کدها به خوبی کار نکنند و باعث بروز خطا در تاریخ نمایش مطالب شوند مثلا نوشته های مربوط به ۶ ماه گذشته را نمایش دهند پس بهتر است اگر دچار مشکل شدید با وارد کردن و یا حذف www کد را آزمایش کنید.
برای تغییر عنوان جعبه کد نمایش مطالب سایت دیگر در پیشخوان وردپرس با مراجعه به خط ۲۷ عنوان دلخواه را وارد نمایید.

 

function dashboard_widget_function(){
$rss = fetch_feed("http://www.iranscript.ir/feed/");
if (is_wp_error($rss)) {
if (is_admin() || current_user_can('manage_options')){
echo '<p>';
printf(__('<strong>RSS Error</strong>: %s'), $rss->get_error_message());
echo '</p>';} return; }
if (!$rss->get_item_quantity()){
echo '<p>Apparently, چیزی برای نمایش وجود ندارد</p>';
$rss->__destruct(); unset($rss); return;}
echo "<ul>\n";
if (!isset($items))
$items = 5;
foreach ($rss->get_items(0, $items) as $item){
$publisher = '';
$site_link = '';
$link = '';
$content = '';
$date = '';
$link = esc_url(strip_tags($item->get_link()));
$title = esc_html($item->get_title());
$content = $item->get_content();
$content = wp_html_excerpt($content, 150).' ...';
echo "<li><a class='rsswidget' href='$link'>$title</a>\n<div class='rssSummary'>$content</div>\n";}
echo "</ul>\n"; $rss->__destruct(); unset($rss);}
function add_dashboard_widget(){
wp_add_dashboard_widget('lawyerist_dashboard_widget', 'جدیدترینهای ایران اسکریپت', 'dashboard_widget_function');}
add_action('wp_dashboard_setup', 'add_dashboard_widget');

 

اگر می خواهید نوشته های وب سایت دلخواه را در محلی بجز پیخوان به عنوان مثال در برگه های سایت نمایش دهید می توانید از کد یا افزونه نمایش مطالب سایت دیگر در وردپرس که پیش از این در ایران اسکریپت معرفی شده استفاده کنید.