ساخت کوپن تخفیف برای وردپرسReviewed by SMZ on May 31Rating: 2.5ساخت کوپن تخفیف برای وردپرسصرفه جویی در پول را چه کسی دوست ندارد؟؟ همگی ما به دنبال خرید کردن با بهترین کیفیت و کمترین قیمت هستیم و برای خرید به دنبال تخفیف گرفتن از فروشنده ها هستیم. حال اگر خرید شما اینترنتی باشد چگونه میخواهید تخفیف بگیرید؟؟

صرفه جویی در پول را چه کسی دوست ندارد؟؟ همگی ما به دنبال خرید کردن با بهترین کیفیت و کمترین قیمت هستیم و برای خرید به دنبال تخفیف گرفتن از فروشنده ها هستیم. حال اگر خرید شما اینترنتی باشد چگونه میخواهید تخفیف بگیرید؟؟

 

wordpress-coupon-site

 

بله …. تنها راه استفاده از کوپن های تخفیف است. برای ایجاد کوپن های تخفیف در سایت های وردپرسی راه های زیادی وجود دارد و افزونه های بسیاری برای انجام این مهم در فضای اینترنت موجود است، اما مسله مهم این است که کدام یکی از این افزونه ها بهتر است و امکانات بیشتری را به مدیر سایت میدهد؟؟

 

امروز افزونه های برتر را برای ایجاد کوپن تخفیف در سایت وردپرسی معرفی میکنیم. با ما همراه باشید:

 

۱-Couponer

راحتی در استفاده، امکانات بی نظیر، سرعت و امنیت و… از ویژگی های بارز این افزونه است.این افزونه امکان ایجاد روزشمار برای اطلاع رسانی روزهای باقی مانده تا انقضای مهلت استفاده از کوپن تخفیف محصولات را دارد.همچنین سیستم عضوگیری برای اطلاع رسانی از کوپن های تخفیف دیگر محصولات را به طور کامل دارد.

 

۲-Coupon Code Plugin

این پلاگین میتواند مدیریتی جامع و کامل بر کوپن های سایت شما داشته باشد و آماری دقیق از تعداد کوپن های استفاده شده و نوع محصولات خریداری شده به شما دهد.

 

۳-Coupon Creator

این افزونه به شما امکان ایجاد کوپن تخفیف و سپس نمایش آن در یک پست یا ویجت خاص را میدهد.میتوانید برای کوپن های خود تاریخ انقضا و تاریخ شروع تعیین کنید یا به موقع شروع و به موقع تخفیفات شما پایان بپذیرد.

 

امیدوارم از مطالب استفاده کرده باشید.