آموزش تغییر پسورد وردپرس از طریق داشبوردReviewed by SMZ on May 27Rating: 2.5آموزش تغییر پسورد وردپرس از طریق داشبوردقبلا نحوه تنطیم مجدد پسورد در وردپرس را با استفاده ازphpmyadmin نشان داده ایم اما آن روش کمی پیشرفته بود. یک راه آسانتر برای بازیابی پسوردی که شما آنرا فراموش کرده اید نشان دادیم که توجه ما را جلب کرد به یکی از کاربران که چطور پسورد وردپرس را تغییر دهیم.در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پسوردتان را در وردپرس تغییر دهید.

آموزش تغییر پسورد وردپرس از طریق داشبورد

قبلا نحوه تنطیم مجدد پسورد در وردپرس را با استفاده ازphpmyadmin  نشان داده ایم اما آن روش کمی پیشرفته بود. یک راه آسانتر برای بازیابی پسوردی که شما آنرا فراموش کرده اید نشان دادیم که توجه ما را جلب کرد به یکی از کاربران که چطور پسورد وردپرس را تغییر دهیم.در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پسوردتان را در وردپرس تغییر دهید.

 

change-wordpress-password

 

ابتدا وارد وبسایت وردپرس خود شوید.لینک ورود شما به سایتتان اینچنین است:

http://yoursite.com/wp-admin

هنگامی که وارد شدید به قسمت کاربران و سپس شناسنامه شما بروید.

 

صفحه شناسنامه را اسکرول کنید تا تنظیمات پسورد جدید را ببینید.پسورد جدید را دو بار وارد کنید.طول شاخص نوار زیر به شما خواهد گفت که طول پسوردتان چقدر باشد.مطمئن شوید که پسوردتان مناسب باشد .پسوردی مناسب است که به یاد آوردن  آن برای شما آسان و حدس آن برای دیگران مشکل باشد.

 

هنگامی که پسورد جدید را تایپ کردید روی بروزرسانی شناسنامه کلیک کنید تا پسورد جدید شما ذخیره شود.

 

تبریک!! شما موفق شدید پسوردتان را تغییر دهید.