افزونه لایک مطالب وردپرس با I LikeThisReviewed by SMZ on May 2Rating: 2.5افزونه لایک مطالب وردپرس با I LikeThisسلام خدمت دوستان عزیز. امروز خدمتتون هستیم با افزونه لایک مطالب وردپرس ، افزونه i like this به شما امکان قرار دادن دکمه لایک در انتهای مطالب و یا در هرجای دیگر قالب سایتتان را می دهد. فکر نمی کنم بیشتر از این نیاز به توضیح درباره این افزونه وردپرسی باشد. پس سخن کوتاه کرده و به آموزش کار با افزونه لایک وردپرس می پردازیم.بعد از نصب افزونه به قسمت تنظیمات > i like this مراجعه کنید.

افزونه لایک مطالب وردپرس I LikeThis

سلام خدمت دوستان عزیز. امروز خدمتتون هستیم با افزونه لایک مطالب وردپرس ، افزونه i like this به شما امکان قرار دادن دکمه لایک در انتهای مطالب و یا در هرجای دیگر قالب سایتتان را می دهد. فکر نمی کنم بیشتر از این نیاز به توضیح درباره اینافزونه وردپرسی باشد. پس سخن کوتاه کرده و به آموزش کار با افزونه لایک وردپرس می پردازیم.بعد از نصب افزونه به قسمت تنظیمات > i like this مراجعه کنید.

 

i-like-this-wordpress-plugin

 

خب قسمت بدنه جی کوئری رو غیر فعال کنید چون خود وردپرس کتابخانه جی کوئری رو در قالب قرار میده و اگر میخواهید افزونه رو در قسمت خاصی از قالب نمایش بدید کد زیر رو قرار بدید توی قالب سایتتون:

 

<?php if(function_exists(getILikeThis)) getILikeThis('get'); ?>

 

موفق باشید و همیشه لایک بشید!