لود تنبل ویدیو در وردپرس با Lazy Load for VideosReviewed by SMZ on Apr 24Rating: 4.5لود تنبل ویدیو در وردپرس با Lazy Load for Videosلود تنبل ویدیو در وردپرس ویدئو ها بهترین راه برای درگیر کردن کاربران در وب سایت شما میباشند. با این حال، بدی استفاده از جاسازی فیلم ها کند کردن سرعت وب سایت میباشد. در این مقاله ما به شما چگونه اضافه کردن لود تنبل ویدئو ها در وردپرس و بهبود بخشیدن سرعت صفحه شما را نشان میدهیم.

لود تنبل ویدیو در وردپرس

ویدئو ها بهترین راه برای درگیر کردن کاربران در وب سایت شما میباشند. با این حال، بدی استفاده از جاسازی فیلم ها کند کردن سرعت وب سایت میباشد. در این مقاله ما به شما چگونه اضافه کردن لود تنبل ویدئو ها در وردپرس و بهبود بخشیدن سرعت صفحه شما را نشان میدهیم.

 

lazy-loaded-in-the-wordpress-video

 

نحوه ی عملکرد لود تنبل ویدئو ها در وردپرس

لود تنبل دقیقا چیست و چگونه کار میکند؟ هنگامیکه شما در وب سایت خود ویدئو قرار میدهید،اسکریپت های خارجی اضافه میکنید و فایل ها نیاز به لود شدن دارند. به دلیل زیاد بودن برنامه برای لود شدن،لود وب سایت شما کند میشود. لود تنبل ویدئو ها ،ویدئوهای یوتیوب و vimeo را با یک تصویر پیش نمایش قابل کلیک جایگزین میکند. زمانیکه بازدیدکنندگان شما روی عکس کلیک میکنند ویدئو لود شده و پخش میشود. از آنجا که سایز تصاویر بسیار کوچکتر از سایز ویدئو ها است،لود تنبل بطور قابل توجهی سرعت صفحه را بهبود میبخشد.

 

چگونگی افزودن لود تنبل ویدئو در وردپرس

اولین کار نصب و راه اندازی افزونه Lazy Load for Videos میباشد. این افزونه خارج از جعبه کار میکند و نیازی به ویرایش اسکریپت های بارگذاری و کدگذاری نیست. برای دیدن نحوه ی عملکرد لود تنبل باید پست یا صفحه ای که شامل یک ویدئو یوتیوب و vimeo است را ببینید. متوجه خواهید شد که بصورت پیشفرض توسط یک تصویر کوچک ویدئو و یک دکمه پخش جایگزین شده اند.

 

زمانیکه روی تصویر کلیک میکنید،ویدئو لود شده و پخش میشود. ممکن است تاخیر ناچیزی در لود ویدئو باشد،در این صورت فکر نکنید که لود تنبل کار نمیکند. حتی اگر این پلاگین خارج از جعبه کار کند،تنظیماتی برای پیکر بندی براساس نیاز شما وجود دارد. بر روی صفحه نمایش ویرایشگر پست میتوانید کیفیت تصویر بند انگشتی برای جاسازی ویدئو را انتخاب کنید.

 

گذشته از کیفیت تصویر بند انگشتی گزینه های سفارشی بیشتری در دسترس است، به قسمت تنظیمات>Lazy Load for Videos بروید.

 

در تنظیمات عمومی میتوانید ظاهر ریز عکسها به ویدئو را سفارشی کنید. میتوانید حالت پاسخگو را فعال کنید،انتخاب سبک دکمه پلی،استفاده از CSS سفارشی و حتی فعال کردن نشانه گذاری  schema.org

این افزونه از یوتیوب و vimeo پشتیبانی میکند،شما میتوانید تنظیمات را با کلیک روی مورد مربوطه پیدا کنید. در یوتیوب میتوانید رنگها را انتخاب کنید،ویدئوهای مرتبط با حاشیه را غیر فعال کنید. حتی میتوانید لود تنبل در ویدئوهای یوتیوب را غیر فعال کنید.

 

بطور مشابه در تنظیمات ویدئو میتوانید رنگ کنترل را انتخاب کنید،عنوان ویدئو را نمایش دهید یا مخفی کنید و لود تنبل برای فیلم های Vimeo را غیر فعال کنید.

 

موفق و پیروز باشید…