چگونه یک نقشه سایت دیداری ایجاد کنیم؟Reviewed by SMZ on Apr 23Rating: 3.0چگونه یک نقشه سایت دیداری ایجاد کنیم؟آیا تا به حال خواسته اید که یک نقشه سایت دیداری در وردپرس نمایش دهید؟ یک نقشه سایت دیداری به شما امکان نشان دادن طرح مرتبه ای از صفحه ها و بخش های مختلف را می دهد. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم چگونه یک نقشه سایت دیداری بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید.

آیا تا به حال خواسته اید که یک نقشه سایت دیداری در وردپرس نمایش دهید؟ یک نقشه سایت دیداری به شما امکان نشان دادن طرح مرتبه ای از صفحه ها و بخش های مختلف را می دهد. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم چگونه یک نقشه سایت دیداری بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید.

 

visualsitemap

 

فرق بین XML،HTML و نقشه سایت دیداری در وردپرس

یک نقشه سایت XML برای ربات ها و جستجوی موتور ساخته شده است و از زبان مارک آپ های XML برای نمایش سایت شما استفاده می کنند. موتور جستجو می تواند از این نقشه های ساختاری برای رتبه دادن به سایت شما استفاده کنند. از طرف دیگر یک نقشه ساختاری برای استفاده بازدیدکنندگان وبسایت شما استفاده می شود. به راحتی یک لیست از صفحه های شما را در یک صفحه نشان می دهد.در حالی که نقشه سایت برای نمایش دستورالعمل سایت شما عالی است.گاهی اوقات این گزینه ایده آلی برای نمایش درجه بندی سایت شما نیست.اینجاست که نقشه سایت به کار می آید.

اضافه کردن نقشه سایت دیداری

اولین کاری که لازم است انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه ی Slick Sitemap است. قبل از اینکه افزونه را تنظیم کنید نیاز به یک منوی ناوبری در وردپرس دارید.با استفاده از منوی ناوبری شما می توانید منو هایی با منوی فرعی ایجاد کنید و منو های فرعی هم برای خود آیتم های فرعی دارند.

 

این منوی ناوبری همه صفحه ها و پست هایی که می خواهید در نقشه سایت دیداری شما نمایش داده شود را دارد.شما می توانید آنها را نام گذاری کنید و ذخیره شان کنید.شما همچنین می توانید منو های دیگری را با چند صفحه ی کوتاه مهم ایجاد کنید.این منو به عنوان یک منوی مفید در بالای نقشه سایت دیداری شما استفاده شود.وقتی که منو را ساختید زمان آن است که نقشه سایت خود را تنظیم کنید.

 

در گزینه های پیش فرض نقشه سایت،شما باید منوی اصلی را برای نقشه سایت خود انتخاب کنید. تعداد ستون هایی که می خواهید نمایش دهید را انتخاب کنید.

 

نشان دادن نقشه سایت دیداری در وردپرس

اکنون که نقشه سایت دیداری خود را ایجاد و تنظیم کرده اید،قدم بعدی نمایش آن در سایت وردپرس شما است.به راحتی یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید در قسمت محتوا کد کوتاه [slick-sitemap] را وارد کنید.دکمه ذخیره را بزنید تا تغییرات را ذخیره کنید. اکنون می توانید از صفحه دیدن کنید و نقشه سایت دیداری خود را ببینید. امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا نقشه سایت دیداری خود را به راحتی بسازید.