افزودن امکان لایک برای دیدگاه ها در وردپرسReviewed by SMZ on Apr 18Rating: 3.0افزودن امکان لایک برای دیدگاه ها در وردپرسآیا شما می خواهید تا امکان لایک و دیس لایک را به کامنت های وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید. اجازه دادن به کاربران جهت دادن رای موافق و غیر موافق در وب سایت می تواند امکان خوبی برای وب سایت شما باشد. در این مقاله از سایت ما به شما افزونه لایک کردن دیدگاه ها در وردپرس در وردپرس را معرفی خواهیم نمود.

آیا شما می خواهید تا امکان لایک و دیس لایک را به کامنت های وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید. اجازه دادن به کاربران جهت دادن رای موافق و غیر موافق در وب سایت می تواند امکان خوبی برای وب سایت شما باشد. در این مقاله از سایت ما به شما افزونه لایک کردن دیدگاه ها در وردپرس در وردپرس را معرفی خواهیم نمود.

 

likecommentswp

 

چرا امکان دوست داشتن و یا دوست نداشتن به دیدگاه ها اضافه کنیم؟

دیدگاه این امکان را به کاربران می دهد تا باهم در تعامل باشند.دیدگاه های بیشتر به این معناست که کاربران زمان بیشتری را برای وب سایت شما قرار می دهند و همچنین آن ها دوست دارند تا به وب سایت شما برگردند.

 

 

اضافه کردن لایک و دیس لایک در دیدگاه های وردپرس

برای اضافه کردن لایک و دیس لایک در دیدگاه های وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه ی Comments Like Dislike نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. پس از فعال سازی افزونه کافی است از بخش پیشخوان وردپرس به بخش دیدگاه ها رفته و از منوی کشویی باز شده برروی Comments Like Dislike کلیک کنید تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه جهت پیکربندی آن شوید.

 

ابتدا شما نیاز دارید تا تیک جعبه ی روبروی status را فعال کنید تا افزونه را برروی وب سایت خود فعال کنید.سپس شما نیاز دارید تا مکان دکمه ی دوست داشتن/نداشتن را انتخاب نمایید. شما می می توانید دکمه را قبل و یا بعد از هر کامنت قرار دهید. گزینه ی دیگر به شما این امکان را می دهد که دکمه ی دوست داشتن یا دوست نداشتن و یا هردو را کنار هم در بخش دیدگاه ها نمایش دهید. فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود. حال می توانید بخش دیدگاه های وب سایت خود را مشاهده کنید و کارکرد افزونه را در بخش دیدگاه های نوشته های خود مشاهده و تست نمایید.