الزامی کردن تصویر شاخص در وردپرسReviewed by SMZ on Apr 15Rating: 3.0الزامی کردن تصویر شاخص در وردپرسهدف از این مقاله آموزش الزامی کردن تصاویر ویژه برای پست های وردپرس است. اگر تصویری در بخش تصویر شاخص یافت نشد انتشار با یک خطا برگشت داده میشود و از نویسنده خواسته میشود تا تصویر ویژه اضافه کند.

الزامی کردن تصویر شاخص در وردپرس

هدف از این مقاله آموزش الزامی کردن تصاویر ویژه برای پست های وردپرس است. اگر تصویری در بخش تصویر شاخص یافت نشد انتشار با یک خطا برگشت داده میشود و از نویسنده خواسته میشود تا تصویر ویژه اضافه کند.

 

require-featured-image

 

علت نیاز به الزامی کردن تصویر ویژه

وردپرس قرار دادن تصاویر را بسیار راحت کرده تا هر پست توسط ریز عکس ها شناسایی شود. به همین دلیل است که قالب های وردپرس به صورت ساختاری برای پشتیبانی سایز تصاویر اضافه شده منتشر شده. اگر این طرح بندیها بدون ارسال تصویر ریز عکس باشد خوب به نظر نمی آید. مشکل اصلی زمانی است که شما فراموش کرده اید تصویر را اضافه کنید و پست را انتشار داده اید. اگر شما چند تیم نویسنده باشید این بدترین حالت است و شما یک گرداننده ی کار خوب نخواهید بود.

 

برای اطمینان از وجود تصویر دو راه دارید:ابتدا میتوانید بطور پیش فرض تصویر را مجدد تنظیم کنید که مساله را حل میکند زیرا اگر تصویر یافت نشد تصویر پیش فرض را نمایش میدهد اما راه حل مناسبی نیست زیرا متناوبا برای تمام پست ها این تصاویر پیش فرض نیاز است.

 

الزامی کردن تصویر شاخص وردپرس

ابتدا افزونه Require Featured Image را نصب و فعال کنید. سپس به نوشته ها>افزودن بروید که در آنجا اطلاعیه ای با رنگ قرمز خواهید دید که به شما میگوید بدون قرار دادن تصویر ویژه نمیتوانید پست را انتشار دهید و گزینه انتشار نیز غیر فعال میباشد.

 

اکنون به قسمت بالا رفته و تصویری برای پست آپلود کنید. پس از این کار دکمه انتشار فعال میشود.

 

این یک راه حل بسیار ساده و هوشمندانه برای این کار است. افزونه هایی وجود دارد که نویسنده قبل از انتشار پست باید پست خود را بررسی کند و سپس انتشار دهد که کار نویسندگان را راحت میکند.