اسکریپت رزرو وقت سالن های آرایشی و زیبایی Book My SaloonReviewed by SMZ on Oct 28Rating: 5.0اسکریپت رزرو وقت سالن های آرایشی و زیبایی Book My SaloonBook My Saloon یک اسکریپت PHP جدید و کاربردی می باشد که امروز برای اولین بار اولین نسخه این اسکریپت یعنی نسخه 1.0.0 در سایت ایران اسکریپت منتشر می شود. Book My Saloon یک اسکریپت خدماتی رزرو آنلاین می باشد که توسط آن می توان یک سیستم قدرتمند با امکانات جذاب و کاربردی جهت تعیین وقت ملاقات سالن های مختلف راه اندازی کرد.

Book My Saloon یک اسکریپت PHP جدید و کاربردی می باشد که امروز برای اولین بار اولین نسخه این اسکریپت یعنی نسخه ۱٫۰٫۰ در سایت ایران اسکریپت منتشر می شود. Book My Saloon یک اسکریپت خدماتی رزرو آنلاین می باشد که توسط آن می توان یک سیستم قدرتمند با امکانات جذاب و کاربردی جهت تعیین وقت ملاقات سالن های مختلف راه اندازی کرد.

برای مثال مدیریت یک سالن آریشی تصمیم دارد یک سامانه آنلاین برای مشتریانش راه اندازی کند تا به راحتی و غیر حضوری به صورت آنلاین و سریع وقتی برای رفتن به سالن رزرو کنند! برای انجام این کار کافیست سیستم Book My Saloon را نصب و تنظیمات مختلف آن را طبق سلیقه و نیاز های خود و سالن بررسی و ثبت کرد.

book-my-saloon-v1-0-0-online-saloon-booking-solution-php-script