کد کاربردی تغییر ایمیل پیش فرض در وردپرسReviewed by M.J on Jul 30Rating: 5.0کد کاربردی تغییر ایمیل پیش فرض در وردپرسبا یکی دیگر از آموزش های هک های وردپرس در خدمت شما هستیم . حتما تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که اگر یکی از کاربران سایت شما تصمیم اقدام به عضویت در سایتتان کند در نهایت پس از عضویت ایمیلی از جانب سایت برای وی ارسال خواهد شد که شامل اطلاعات کاربری و لینک ورود و یا … است . اما نکته ای که هست اگر توجه کرده باشید ایمیلی که برای کاربر ارسال می شود با آدرس ایمیلی wordpress@yoursite.com به دستش می رسد (در اینجا domain.com منظور همان آدرس دامنه سایت شماست ).

با یکی دیگر از آموزش های هک های وردپرس در خدمت شما هستیم . حتما تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که اگر یکی از کاربران سایت شما تصمیم اقدام به عضویت در سایتتان کند در نهایت پس از عضویت ایمیلی از جانب سایت برای وی ارسال خواهد شد که شامل اطلاعات کاربری و لینک ورود و یا … است . اما نکته ای که هست اگر توجه کرده باشید ایمیلی که برای کاربر ارسال می شود با آدرس ایمیلی wordpress@yoursite.com به دستش می رسد (در اینجا domain.com منظور همان آدرس دامنه سایت شماست ).

 

کد کاربردی تغییر ایمیل پیش فرض در وردپرس

ما درواقع در این آموزش هدفمان پرداختن به همین مورد است که چگونه می توانیم این ایمیل را به ایمیل دلخواهی که مد نظر داریم بصورت اختصاصی برای سایتمان در آوریم . پس اگر این مطلب از نظر شما هم جالب بنظر می رسد این مطلب را تا انتها با ما باشید .

 

بسیار خب ، باز هم کار ساده است و تنها باید اقدام به ویرایش فایل های قالب سایتتان کنید .  در قدم اول وارد فایل function.php قالب سایتتان شوید و قطعه کد زیرا به انتهای کد های موجو در این صفحه وارد کنی

 

add_filter( 'wp_mail_from', 'your_email' );
function your_email( $original_email_address ){
return 'YourEmailAddress';
}

 

همانطور که با دیدن کد بالا متوجه شدید ، شما باید به جای عبارت YourEmailAdress در خط پایانی کد ها آدرس ایمیلی را که مد نظر دارید وارد کنید . بعنوان مثال میتوانید ادرس ایمیل info@domain.com ویا هر آدرس ایمیل دیگری که مد نظر دارید را وارد کنید .

 

بسیار خب ، باید خدمتتان عرض کنم که تا اینجا موفق شدید آدرس ایمیل را تغییر دهید و کار تمام شده است ، اما میخواهیم کد دیگری هم برای تغییر عنوان ایمیل هایی که از سایت ارسال می شوند خدمتتون تقدیم کنیم (اگر توجه کرده باشید هنوان ایمیل های ارسالی در حالت پیش فرض ” وردپرس ” می باشند ).

 

پس توجه کنید ! برای تغییر عنوان ایمیل های ارسالی سایت می توانید از کد زیر استفاده کنید . تنها کافیست کد زیر را کپی و آن را در انتهای کدهای فایل function.php قالب وبسایتتان قرار دهید .

 

add_filter( 'wp_mail_from_name', 'custom_wp_mail_from_name' );
function custom_wp_mail_from_name( $original_email_from ){
return 'YourNameEmail';
}

 

در این کد نیز باید به جای عبارت YourNameEmail در خط آخر کد ها ، هر عنوانی را که مایل هستید ایمیل های ارسالی سایتتان داشته باشند را می توانید وارد کنید .

بسیار خب ، این آموزش هم به پایان رسید . امیدوارم لذت برده باشید .

موفق باشید .