دانلود قالب ماندگار دانلود برای وردپرسReviewed by M.J on Aug 7Rating: 5.0دانلود قالب ماندگار دانلود برای وردپرسماندگار دانلود نام یک پوسته رایگان برای وردپرس می باشد که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود یک وب سایت تفریحی یا حتی دانلودی راه اندازی کنید. این پوسته بسیار زیبا از قابلیت هایی نظیر ابزارک , باکس دانلود حرفه ای و همچنین طراحی واکنش گرا نیز پشتیبانی می کند. این پوسته از بخش های مجزا و کنترل پنل بسیار قدرتمند پشتیبانی می کند که استفاده از آن را لذت بخش می کنید. در ادامه با ایران اسکریپت همراه باشید تا با هم دیگه با این پوسته بیشتر آشنا شویم و آموزش استفاده آن را مرور کنیم.

ماندگار دانلود نام یک پوسته رایگان برای وردپرس می باشد که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود یک وب سایت تفریحی یا حتی دانلودی راه اندازی کنید. این پوسته بسیار زیبا از قابلیت هایی نظیر ابزارک , باکس دانلود حرفه ای و همچنین طراحی واکنش گرا نیز پشتیبانی می کند. این پوسته از بخش های مجزا و کنترل پنل بسیار قدرتمند پشتیبانی می کند که استفاده از آن را لذت بخش می کنید. در ادامه با ایران اسکریپت همراه باشید تا با هم دیگه با این پوسته بیشتر آشنا شویم و آموزش استفاده آن را مرور کنیم.

 

دانلود قالب ماندگار دانلود برای وردپرس

 

همان‌طور که از نام ماندگار دانلود پیداست این پوسته‌ی وردپرس مناسب سایت‌های دانلودسنتر می‌باشد که بصورت سه‌ستونه و همراه با ویژگی‌های فراوان طراحی گردیده است. پس از دریافت پوسته ماندگار دانلود از پایین‌ترین بخش این نوشته، نسبت به بارگذاری آن از طریق هاست وردپرس و یا پیشخوان وردپرس خود اقدام کنید.

 

پس از بارگذاری و فعال کردن پوسته ماندگار دانلود، چنانچه افزونه‌ی WP-PostViews در میان افزونه‌های فعال شما نباشد، پیغامی را برای نصب و یا فعال کردن این افزونه دریافت خواهید کرد که پس از اجرای درخواست، افزونه‌ی WP-PostViews بصورت خودکار از مخزن وردپرس بر روی سایت وردپرسی شما نصب خواهد شد. لازم است بدانید این افزونه برای شمارش تعداد بازدید نوشته‌های شما کاربرد دارد و پیشنهاد می‌شود نسبت به نصب و فعال سازی آن اقدام کنید.

 

پوسته ماندگار دانلود بصورت کاملا واکنش‌گرا (Responsive) طراحی گردیده است و بیشتر بخش‌های این پوسته براحتی از پنل تنظیمات آن قابل مدیریت کردن هستند که در زیر به معرفی و چگونگی پیکربندی، پنل تنظیماتی پوسته ماندگار دانلود خواهیم پرداخت. (پنل تنظیمات از افزونه‌ی رایگان OptionTree قدرت گرفته است که در آینده به معرفی و چگونگی ایجاد آپشن‌های قدرتمند با کارایی بالا در پوسته‌های وردپرسی خواهیم پرداخت.)

 

همگانی

این برگ شامل آیتم‌های توضیح کوتاه درباره‌ی سایت، فاویکون، شناسه فیدبرنر و گزارش لینک خراب می‌باشد.

 

توضیح کوتاه درباره‌ی سایت می‌تواند یک شعار و یا توضیح مختصری در مورد سایت شما باشد، خروجی این زمینه در سربرگ پوسته ماندگار دانلود استفاده شده است.

 

فاویکون، همان تصویر کوچکی است که در کنار آدرس سایت نمایش داده می‌شود و کاربر براحتی با این گزینه می‌تواند فاویکون مورد پسند خود را بارگذاری و نمایش دهد. پیشنهاد می‌شود اندازه‌ی تصویر فاویکون ۱۶×۱۶ پیکسل باشد.

 

شناسه فیدبرنر برای استفاده از خبرنامه پوسته ماندگار دانلود در نظر گرفته شده است، شما می‌بایست ورودی این زمینه را از فرمی که سرویس فیدبرنر بصورت پیش‌فرض در اختیار شما قرار داده است، پُر کنید، برای نمونه در فرم زیر که توسط سرویس فیدبرنر ارایه شده است iranscript باید درون فیلد شناسه فیدبرنر در تنظیمات پوسته قرار گیرد:

 

<form style="border:1px solid #ccc;padding:3px;text-align:center;" action="https://feedburner.google.com/fb/a/mailverify" method="post" target="popupwindow" onsubmit="window.open('https://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=mandegarweb', 'popupwindow', 'scrollbars=yes,width=550,height=520');return true">
<p>Enter your email address:</p>
<p><input type="text" style="width:140px" name="email"/></p>
<input type="hidden" value="iranscript" name="uri"/>
<input type="hidden" name="loc" value="en_US"/>
<input type="submit" value="Subscribe" />
<p>Delivered by <a href="https://feedburner.google.com" target="_blank">FeedBurner</a></p>
</form>

گزارش لینک خراب گزینه‌ای است برای انتخاب یک برگه در سایت شما با کاربرد معرفی لینک‌ها و یا نوشته‌های مشکل‌دار توسط کاربران.

 

سربرگ

این برگ شامل آیتم‌های لوگوی سربرگ، نشانی رایانامه و شماره تلفن می‌باشد.

لوگوی سربرگ را پیشنهاد می‌شود در اندازه‌ی ۷۵×۳۱۲ پیکسل بارگذاری کنید، چنانچه اندازه‌ی دیگری مورد پسند شما می‌باشد باید اندازه‌ی گفته شده را در فایل logo-top.php در پوشه‌ی inc به اندازه‌ی دلخواه خود تغییر دهید تا لوگو در اندازه‌ی مناسب توسط مرورگر به نمایش درآید.

نشانی رایانامه و شماره تلفن نیز در سربرگ پوسته ماندگار دانلود به نمایش در خواهند آمد که در صورت عدم وارد کردن مقادیر، این بخش‌ها به نمایش در نخواهند آمد.

 

فهرست

همان‌گونه که از نام این برگ پیداست کارایی آن پیوسته با فهرست وردپرس در سایت می‌باشد، بصورت پیش‌فرض برای منوی این پوسته دانلودی وردپرس آیتم‌هایی با نام‌های: نرم‌افزار، بازی، اندروید، موسیقی، فیلم و برگه تماس در نظر گرفته شده است. برای نمایش شاخه و زیرشاخه‌های هر آیتم شما باید دسته‌ی مادر را در تنظیمات پوسته مشخص سازید، برای نمونه دسته‌ی فیلم و سریال باید برای آیتم فیلم، انتخاب شود. (چنانچه نیاز به شخصی سازی و اضافه کردن آیتم‌های دیگری دارید، می‌بایست کدهای پوسته را ویرایش کنید)

 

اسلایدر

این برگ برای مدیریت کردن اسلایدر قالب ماندگار دانلود در نظر گرفته شده است که در آن گزینه‌هایی همانند: فعال و غیرفعال کردن اسلایدر، سرعت انیمیشن اسلایدها و افزودن اسلاید را تماشا خواهید کرد. پیشنهاد می‌شود برای کاهش پیدا نکردن سرعت لود سایت از اسلایدهای کمتری بهره ببرید.

 

پست ثابت

در سایت‌های دانلودسنتر تبلیغات جایگاه ویژه‌ای دارد، همان‌گونه که می‌دانید بیشتر سایت‌های دانلودی بخشی را بصورت ثابت برای تبلیغات ویژه‌ی خود در نظر گرفته‌اند که ما نیز این امکان را در پوسته ماندگار دانلود گنجانده‌ایم که کاربران بتوانند محصولی را بصورت ویژه در دید کاربران قرار دهند.

پاورقی

  • در برگ پاورقی آیتم‌های لوگوی پاورقی، متن کپی رایت و درباره را تماشا خواهید کرد.
  • لوگوی پاروقی پیشنهاد می‌شود در اندازه‌ی ۷۵×۷۵ پیکسل بارگذاری شود.
  • متن کپی رایت و درباره نیز ورودی‌های متنی می‌گیرند.

تبلیغات

  • برگ تبلیغات در پنل تنظیمات پوسته ماندگار دانلود برای مدیریت کردن چهار جایگاه تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.
  • تبلیغات متنی در ستون کناری سمت راست پوسته قرار داده شده است.
  • تبلیغات زیر اسلایدر هم مناسب برای نمایش ۲ و یا ۴ بنر با اندازه‌ی ۶۰×۴۶۸ پیکسل می‌باشد.
  • تبلیغات نوارکناری راست مناسب برای نمایش بنر با اندازه‌ی ۲۰۳×۲۷۰ پیکسل می‌باشد.
  • تبلیغات نوارکناری چپ نیز مناسب برای نمایش ۲ و یا ۴ بنر با اندازه‌ی ۲۴۰×۱۲۰ پیکسل می‌باشد.

شبکه‌های اجتماعی

این برگ برای مدیریت پیوند خوارک سایت و پیوند حساب‌های کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی همانند: تویتر، گوگل پلاس، فیسبوک و اینستاگرام می‌باشد که آیکون rss و شبکه‌های اجتماعی در سربرگ و پاورقی پوسته ماندگار دانلود نمایش داده خواهد شد.

 

Css / Js

این برگ برای شخصی سازی پرونده‌های سی‌اس‌اس و جاوا اسکریپت در نظر گرفته شده است، شخصی‌سازی‌های شما پیوسته با فایل‌های Css در سربرگ و شخصی‌سازی‌های شما پیوسته با جاوا اسکریپ در پاورقی پوسته بارگذاری خواهد شد. تنها نکته‌ی مهم در استفاده از این ویژگی آن است که دستورات سی‌اس‌اس و یا جاوا اسکریپت بدون تگ آغازین و پایانی این دو سند وارد شوند، برای نمونه وارد کردن کدها به شکل زیر نادرست است:

Css

<style type="text/css">
.example {}
</style>

javascript

<script type="text/javascript">
document.getElementById("demo").innerHTML = "example";
</script>

آموزش قرار دادن لینک‌های دانلود

با فعال کردن پوسته ماندگار دانلود جعبه‌ای با عنوان “تنظیمات برای پست” به برگه‌ی افزودن نوشته اضافه خواهد که توسط آن قادر خواهید بود لینک‌های پیوسته با نوشته را در جعبه دانلود همان نوشته قرار دهید.

 

 

ابتدا به تصویر بالا توجه فرمایید.

همان‌گونه که در تصویر آمده است، برای قراردادن لینک دانلود ابتدا بر روی آیکون “فهرست نقطه‌ای” کلیک کرده و سپس نام فایل و یا پارت‌های دانلودی را وارد می‌نماییم و در پایان آیتم و یا آیتم‌های فهرست نقطه‌ای را لینک‌دار می‌کنیم.

 

نکته‌ی مهم: برای استفاده از پوسته ماندگار دانلود نیاز هست لودر انکودر سورس گاردین بر روی سروری که سایت شما را میزبانی می‌کند نصب باشد، چنانچه پس از فعال سازی پوسته، هشداری را پیوسته با نصب لودر دریافت کردید، موضوع را با پشتیبانی هاستینگ خود در میان بگذارید.

 

امیدواریم این پوسته‌ی رایگان مورد پسند شما دوستان ایران اسکریپت قرار گرفته باشد . موفق باشید