تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلیReviewed by SMZ on Jul 28Rating: 5.0تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلیممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید تعداد مطالب مورد نمایش در صفحات مختلف قالب وردپرس را تغییر دهید تا تعداد پستهای صفحه اصلی کمتر یا بیشتر از برگه ی بایگانی، جستجو، دسته بندی موضوعات سایت و … باشد، این قابلیت بیشتر در پوسته هایی که دارای ستون کناری هستند و میخواهیم تعداد مطالب صفحه index با ستون کناری همتراز شود تا ظاهر سایت زیباتر جلوه کند کاربردی است.

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید تعداد مطالب مورد نمایش در صفحات مختلف قالب وردپرس را تغییر دهید تا تعداد پستهای صفحه اصلی کمتر یا بیشتر از برگه ی بایگانی، جستجو، دسته بندی موضوعات سایت و … باشد، این قابلیت بیشتر در پوسته هایی که دارای ستون کناری هستند و میخواهیم تعداد مطالب صفحه index با ستون کناری همتراز شود تا ظاهر سایت زیباتر جلوه کند کاربردی است.

در این آموزش از ایران اسکریپت به معرفی کد تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس نسبت به صفحه اصلی می پردازیم که میتوانید با قرار دادن آن در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس و یا افزونه اختصاصی سایت وردپرسی تان از آن استفاده کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

تغییر-تعداد-مطالب-دسته-وردپرس-نسبت-به-ص

کد تغییر تعداد مطالب دسته وردپرس

کد زیر را بین تگ های باز <?php و بسته <? پی اچ پی در فایل فانکشن پوسته قرار دهید. کد اول تعداد مطالب کل صفحات بایگانی تاریخی، دسته موضوعی، جستجو و … را تغییر میدهد اما کد دوم تنها برای تغییر تعداد نوشته های دسته بندی ها کاربرد دارد که باتوجه به نیاز پوسته وردپرس تان میتوانید از آنها استفاده کنید.

//code1 - all archive pages post
function number_of_posts_on_archive($query){
if($query->is_archive){$query->set('posts_per_page', 12);}return $query;}
add_filter('pre_get_posts','number_of_posts_on_archive');
// code2 - category page posts
if ($query-> is_category()){$query->set('posts_per_page', 15);}

موفق باشید.