تعداد بازدید مطالب وردپرس با wp postviewsReviewed by SMZ on Apr 25Rating: 2.5تعداد بازدید مطالب وردپرس با wp postviewsکاربران زیادی از ما سوال کردند که چگونه می توانیم تعداد بازدید مطالب وردپرس را در قالب سایتمان یا بالای مطالب سایت نمایش دهیم. یعنی در واقع چطور مشخص کنیم هر کدام از پست های سایت وردپرس ما چقدر بازدید داشته؟

تعداد بازدید مطالب وردپرس

کاربران زیادی از ما سوال کردند که چگونه می توانیم تعداد بازدید مطالب وردپرس را در قالب سایتمان یا بالای مطالب سایت نمایش دهیم. یعنی در واقع چطور مشخص کنیم هر کدام از پست های سایت وردپرس ما چقدر بازدید داشته؟ اینکار را می توانید با افزونه wp postviews انجام دهید. افزونه نمایش تعداد بازدید پست های وردپرس به شما این امکان را می دهد تا میزان نمایش هر مطلب را در پنل مدیریت وردپرس مشاهده کنید یا در سایت آنرا نمایش دهید. اما چگونه اینکار رو انجام بدیم؟ با ما همراه باشید 🙂

 

post-views

 

آموزش کار با افزونه wp postviews و کدهای آن

ابتدا در اولین مرحله باید افزونه wp postviews را دانلود و  نصب کنید. بعد از نصب افزونه ، وارد بخش تنظیمات > post views شوید. حالا شما وارد پنل تنظیمات افزونه شده اید. گزینه اول یعنی Count Views From را روی everyone قرار دهید تا با هر باز باز شدن مطالب شما ، تعداد بازدید آنها برای شما نمایش داده شود.

Exclude Bot Views: اگر می خواهید هر بار صفحه رفرش شد یکبار بازدید اضافه شود این گزینه را روی yes قرار دهید اما اگر نمی خواهید با هر چند بار باز شدن صفحه توسط یک نفر ، فقط یک بازدید اضافه شود این گزینه را روی no قرار بدید.

Views Template: در اینجا فقط به جای کلمه views بنویسید بازدید و %VIEW_COUNT% را تغییر ندهید.

در نهایت روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

حالا که افزونه را تنظیم کردیم می توانیم بازدید مطالب سایتمان را ببینیم. برای اینکار وارد بخش نوشته ها > همه نوشته ها شوید تا بازدید مطالب سایت شما جلوی هر مطلب برای شما نمایش داده شود.

 

نمایش بازدید مطالب در قالب وردپرس

اگر می خواهید بازدید هر مطلب را در قالب سایتتان و در صفحه همان مطلب نمایش دهید کافیست کد زیر را هر کجای فایل single.php که دوست دارید قرار دهید.

نکته: این کد باید بین while و endwhile قرار بگیرد. یعنی نزدیک wp the content

 

<?php if(function_exists('the_views')) { the_views(); } ?>

 

حالا باید در همانجا تعداد بازدید های این مطلب نمایش داده شود.

شما می توانید از شورت کد زیر  هم در متن نوشته یا برگه های خود استفاده کنید:

 

1,317 بازدید

 

مثلا برای تست در همین خط من این شورت کد رو قرار دادم: دقت بفرمایید این مطلب تا الان 1,317 بازدید بازدید داشته است!