افزونه محدویت نمایش مطالب به کاربران PrivateContent برای وردپرسReviewed by SMZ on Oct 16Rating: 5.0افزونه محدویت نمایش مطالب به کاربران PrivateContent برای وردپرسامروز یکی از دوستان وردپرس کار به دنبال یک سیستمی بود که دسترسی کاربران رو مانند فروم ها (انجمن) به مطالب و محتوای دیگر محدود کند. یعنی برخی کاربران با توجه به تنظیمات سیستم، نتوانند برخی از مطالخاص و یا ویژه سایت را مشاهده کنند. همچنین امکان تنظیمات سفارشی و وارد کردن امکانات فراوان را دارا باشد.

امروز یکی از دوستان وردپرس کار به دنبال یک سیستمی بود که دسترسی کاربران رو مانند فروم ها (انجمن) به مطالب و محتوای دیگر محدود کند. یعنی برخی کاربران با توجه به تنظیمات سیستم، نتوانند برخی از مطالخاص و یا ویژه سایت را مشاهده کنند. همچنین امکان تنظیمات سفارشی و وارد کردن امکانات فراوان را دارا باشد.

پیشنهاد تیم ایران اسکریپت به دوست عزیزمان افزونه بسیار حرفه ای به نام PrivateContent بود که تمام نیاز های مربوط به این مسئله را برطرف می کند. ایشان نیز از پیدا کردن چنین افزونه ای بسیار خوشحال شدند و همان چیزی بود که دنبالش بودند! از آنجایی که امشب نسخه جدیدی از این افزونه منتشر شد، تصمیم گرفتیم آن را با شما نیز به اشتراک بگذاریم. در ادامه توضیحاتی درباره افزونه حرفه ای PrivateContent به شما عزیزان می دهیم.

download-privatecontent-v5-231-codecanyon-premium-multilevel-content-wordpress-plugin

افزونه PrivateContent به شما کمک می کند به دلخواه خود و ثبت تنظیمات مختلف، سطح های کاربری مختلف را بررسی کرده سپس نمایش مطالب و محتوای سایت را برای هر دسته محدود کنید و یا به صورت ویژه ثبت کنید. اگر شما هم به دنبال چنین افزونه و امکانی هستید پیشنهاد ما به شما افزونه PrivateContent می باشد.