افزونه تهیه نسخه پشتیبان BackupBuddy نسخه 7.1.5.6Reviewed by SMZ on Aug 21Rating: 5.0افزونه تهیه نسخه پشتیبان BackupBuddy نسخه 7.1.5.6افزونه BackupBuddy را برروی سیستم وردپرس خود نصب کنید و نگران مشکلاتی از قبیل پاک شدن اطلاعات، هک شدن/از دست دادن محتوا و ... نباشید. آخرین نسخه این افزونه حرفه ای را هم اکنون از ایران اسکریپت دریافت کنید.

از دست رفتن اطلاعات سایت و حذف شدن آن بر اثر اشتباه مدیر سایت/نویسندگان و یا دسترسی افراد ناشناس، یکی از اصلی ترین و نگران کننده ترین موارد در مدیریت سایت ها می باشد. مدیران سایت ها اگر نگران از دست رفتن اطلاعات سایت های خود هستند، باید تمام نکات امنیتی و نگهداری را رعایت کنند.

امروز با افزونه ای قدرتمند در زمینه تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندن اطلاعات سایت در خدمت شما عزیزان هستیم. نام این افزونه BackupBuddy می باشد که در حال حاضر طرفداران بسیاری را نیز دارد و اکثر مدیران سایت ها از این افزونه قدرتمند بهره می برند.

افزونه BackupBuddy را برروی سیستم وردپرس خود نصب کنید و نگران مشکلاتی از قبیل پاک شدن اطلاعات، هک شدن/از دست دادن محتوا و … نباشید. آخرین نسخه این افزونه حرفه ای را هم اکنون از ایران اسکریپت دریافت کنید.

BackupBuddy