افزونه افزايش سرعت لود سايت وردپرسي WP Super CacheReviewed by M.J on Jul 31Rating: 5.0افزونه افزايش سرعت لود سايت وردپرسي WP Super Cacheدر معرفي افزونه امروز ايکس آي تولز ميخواهيم شما را با افزنه بسيار کاربردي و مهم افزايش سرعت لود سايت هاي وردپرسي آشنا کنيم که يک افزونه معروف و مناسب در اين زمينه مي باشد و شما با نصب اين افزونه تا حدي که وجود دارد سايت شما را بهينه کرده و سرعت لود سايت شما را بهبود مي بخشد .

در معرفي افزونه امروز ايکس آي تولز ميخواهيم شما را با افزنه بسيار کاربردي و مهم افزايش سرعت لود سايت هاي وردپرسي آشنا کنيم که يک افزونه معروف و مناسب در اين زمينه مي باشد و شما با نصب اين افزونه تا حدي که وجود دارد سايت شما را بهينه کرده و سرعت لود سايت شما را بهبود مي بخشد .

بالا بودن سرعت لود سايت هم در زمينه سئو براي موتورهاي جستجو بسيار مهم بوده و هم باعث ماندگاري بيشتر کاربر در سايت مي شود که متاسفانه در سايت هاي ودرپرسي بيشتر شاهد کند لود شدن سايت ها هستيم که راه هاي مختلفي براي حل اين مشکل وجود دارد که يکي از اين ره حل ها استفاده از افزونه هاي کاربري در اين زمينه مي باشد .

 

wp-super-cache

WP Super Cache افزونه اي مي باشد که بسيار دقيق و کاربري اين کار را براي شما انجام مي دهد و سرعت لود سايت شما را در حد امکان بهبود مي بخشد .

يکي از روش هاي کاربردي اين افزونه ساخت فايل هاي HTML استايک مي باشد که فايل هاي سنگين شما را به فايل هاي کوچک و کم حجم تبديل مي کند تا سريع تر لود شده و باعث افزايش سرعت لود سايت شما مي شود .