اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ SupportProReviewed by SMZ on Oct 16Rating: 5.0اسکریپت پشتیبانی تیکتینگ SupportProدر این ساعت از سایت با اسکریپت پشتیانی و ارسال تیکت SupportPro در خدمت شما عزیزان هستیم. SupportPro نام یک سیستم بسیار حرفه ای جهت پشتبانی مشتریان و ارسال تیکت سوال و پاسخ می باشد. حتما شما هم در سایت های شرکتی مختلف مانند سایت های میزبانی وب، طراحی سایت و... پرتال مشتریان را مشاهده کرده اید که امکان ارسال سوال و مشکلات را برای کاربران فراهم می کند.

در این ساعت از سایت با اسکریپت پشتیانی و ارسال تیکت SupportPro در خدمت شما عزیزان هستیم. SupportPro نام یک سیستم بسیار حرفه ای جهت پشتبانی مشتریان و ارسال تیکت سوال و پاسخ می باشد. حتما شما هم در سایت های شرکتی مختلف مانند سایت های میزبانی وب، طراحی سایت و… پرتال مشتریان را مشاهده کرده اید که امکان ارسال سوال و مشکلات را برای کاربران فراهم می کند.

اسکریپتی که در این مطلب آماده کرده ایم فعالیتی حرفه ای در همین زمینه دارد و به شما کمک می کند به راحتی یک سیستم پشتیبانی تیکتینگ با امکانات فوق العاده برای سایت های مختلف خود راه اندازی کنید. از قابلیت های اسکریپت SupportPro می توان به طراحی واکنشگرا، پتل مدیریت قدرتمند، بخش کاربری کاربرپسند، نصب خودکار، ورود و عضویت، نمایش وضعیت تیکت ها (درحال بررسی و…)، حساب های پشتیبانی به صورت نامحدود و… اشاره کرد.

%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%be%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af-supportpro