اسکریپت جستجوگر حرفه ای Easy Web SearchReviewed by SMZ on Oct 22Rating: 5.0اسکریپت جستجوگر حرفه ای Easy Web SearchEasy Web Search نام یک اسکریپت PHP بسیار حرفه ای در زمینه اسکریپت های جستجوگر (فیدخوان) می باشد. اسکریپت Easy Web Searchبه تازگی منتشر شده است و ایران اسکریپت برای اولین بار این اسکریپت حرفه ای را دربین سایت های ایرانی به کاربرانش تقدیم می کند. توسط اسکریپت Easy Web Search می توان یک سایت خبرخوان، جستجوگر حرفه ای راه اندازی کنید.

Easy Web Search نام یک اسکریپت PHP بسیار حرفه ای در زمینه اسکریپت های جستجوگر (فیدخوان) می باشد. اسکریپت Easy Web Searchبه تازگی منتشر شده است و ایران اسکریپت برای اولین بار این اسکریپت حرفه ای را دربین سایت های ایرانی به کاربرانش تقدیم می کند. توسط اسکریپت Easy Web Search می توان یک سایت خبرخوان، جستجوگر حرفه ای راه اندازی کنید.

 

easy-web-search

کافیست اسکریپت را نصب کرده و منابعی را برای سیستم تنظیم کنید تا کاربران به راحتی با جستجو در سایت به نتیجه دلخواه خود برسند. همچنین این اسکریپت  امکان جستجوی خودکار (خزنده اتوماتیک) را دارا می باشد که می توانید با فعال کردن آن، تمام کارها را به سیستم بسپارید.

اسکریپت Easy Web Search دارای طراحی واکنش گرا و بسیار زیبا، کدنویسی حرفه ای، امکانات بالا، امکان Full Page (تمام صفحه) کردن سایت، ایجاد یک باکس اختصاصی برای مطالب جستجو شده، آخرین جستجو شده ها، آخرین ارسالی ها، فیلتر جستجو (عکس، سایت) و… می باشد.