لیست کلمات ممنوعه وردپرس برای عنوان نوشته هاReviewed by SMZ on Jul 28Rating: 5.0لیست کلمات ممنوعه وردپرس برای عنوان نوشته هامعمولا رعایت اصول و قواعد سئو و بهینه سازی سایت در سایتهایی که دارای چندین نویسنده هستند کار دشوار و پیچیده ای است از اینرو نیاز به ایجاد یک سری محدودیتها در نگارش مطالب وجود دارد به عنوان مثال میتوان با ایجاد لیست کلمات ممنوعه وردپرس مانع از قرار دادن برخی لغات و کلمه خاص در عنوان پستها شد تا نویسنده با تغییر کلمه به واژه مناسبتر بتواند مطالبی با سئو بهتر منتشر کند. در این مطلب از ایران اسکریپت به آموزش ساخت لیست کلمات ممنوعه وردپرس برای عنوان نوشته ها می پردازیم طوریکه در صورت وجود کلمه دلخواه در عنوان پست علاوه بر عدم انتشار مطلب پیام خطایی برای نویسنده نمایش داده شود که در آن خود کلمه ممنوعه نیز ذکر شده باشد، پس تا انتها همراه ما باشید.

معمولا رعایت اصول و قواعد سئو و بهینه سازی سایت در سایتهایی که دارای چندین نویسنده هستند کار دشوار و پیچیده ای است از اینرو نیاز به ایجاد یک سری محدودیتها در نگارش مطالب وجود دارد به عنوان مثال میتوان با ایجاد لیست کلمات ممنوعه وردپرس مانع از قرار دادن برخی لغات و کلمه خاص در عنوان پستها شد تا نویسنده با تغییر کلمه به واژه مناسبتر بتواند مطالبی با سئو بهتر منتشر کند.

در این مطلب از ایران اسکریپت به آموزش ساخت لیست کلمات ممنوعه وردپرس برای عنوان نوشته ها می پردازیم طوریکه در صورت وجود کلمه دلخواه در عنوان پست علاوه بر عدم انتشار مطلب پیام خطایی برای نویسنده نمایش داده شود که در آن خود کلمه ممنوعه نیز ذکر شده باشد، پس تا انتها همراه ما باشید.

لیست-کلمات-ممنوعه-وردپرس-برای-عنوان-نو

کد ایجاد لیست کلمات ممنوعه وردپرس

برای این منظور ابتدا از فایل functions.php پوسته پشتیبان تهیه کنید سپس قطعه کد زیر را در فایل فانکشن قالب وردپرس یا افزونه اختصاصی سایت وردپرس تان کپی کنید. برای تعیین کلمات دلخواه مقدارهای داده شده به متغییر restricted_words در خط سوم را ویرایش کنید. هر کلمه توسط سمی کالن ; از کلمات دیگر جدا میشود. برای تغییر پیام هشدار نیز میتوانید متون موجود در خط هفتم را ویرایش و نوشته دلخواه را وارد کنید.

function wpb_forbidden_title($title){
global $post;$title = $post->post_title;
$restricted_words = "word1;word2;word3";
$restricted_words = explode(";", $restricted_words);
foreach($restricted_words as $restricted_word){
if (stristr( $title, $restricted_word))
wp_die( __('خطا: کلمه ممنوعه "'. $restricted_word .'" در عنوان وجود دارد.'));
}}
add_action('publish_post', 'wpb_forbidden_title', 10, 1);

موفق باشید.