افزونه شمارش معکوس CodeGrape برای وردپرسReviewed by SMZ on Sep 24Rating: 5.0افزونه شمارش معکوس CodeGrape برای وردپرسامروزه نمایش شمارش معکوس در سایت ها بسیار فراوان شده است. برای مثال در سایت هایی که در حال طراحی و بازسازی می باشند، یک شمارش معکوس تنظیم شده است تا به کاربر اطلاع دهد چه زمانی سایت فعال خواهد شد. همچنین در یرخی سایت های طراحی گرافیک (طراحی سایت و...) برای نمونه کار ها و کارهای جدید یک شمارش معکوس ثبت می شود که از تاریخ به اتمام رسیدن طراحی و نهایی شدن پروژه اطلاع می دهد.

امروزه نمایش شمارش معکوس در سایت ها بسیار فراوان شده است. برای مثال در سایت هایی که در حال طراحی و بازسازی می باشند، یک شمارش معکوس تنظیم شده است تا به کاربر اطلاع دهد چه زمانی سایت فعال خواهد شد. همچنین در یرخی سایت های طراحی گرافیک (طراحی سایت و…) برای نمونه کار ها و کارهای جدید یک شمارش معکوس ثبت می شود که از تاریخ به اتمام رسیدن طراحی و نهایی شدن پروژه اطلاع می دهد.

در این ساعت از سایت ایران اسکریپت یک افزونه حرفه ای در همین زمینه (شمارش معکوس) به نام CodeGrape را برا شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. همراه ما باشید.

codegrape-circular-countdown-wordpress-plugin