آموزش و کد حذف لینک تبلیغات افزونه YoastReviewed by M.J on Jul 29Rating: 5.0آموزش و کد حذف لینک تبلیغات افزونه Yoastیکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس که دارای امکانات زیادی می باش افزونه سئو وردپرس Yoast می باشد این افزونه در ابتدا و انتهای کدهایی که تولید می کند دارای توضیحات و لینک تبلیغاتی خود افزونه می باشد که کدی شبیه به در ابتدا و کدی شبیه به در انتهای متای سئو می باشد است . حال اگز قصد دارید مشخصات افزونه را از کدهای سایت تان حذف کنید تا انتهای آموزش کد حذف لینک تبلیغاتی و توضیحات افزونه سئو وردپرس WordPress Seo Yoast همراه ما باشید .

یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس که دارای امکانات زیادی می باش افزونه سئو وردپرس Yoast می باشد این افزونه در ابتدا و انتهای کدهایی که تولید می کند دارای توضیحات و لینک تبلیغاتی خود افزونه می باشد که کدی شبیه به <!– This site is optimized with the Yoast SEO plugin v3.0.6 – https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/ –> در ابتدا و کدی شبیه به <!– / Yoast WordPress SEO plugin. –> در انتهای متای سئو می باشد است . حال اگز قصد دارید مشخصات افزونه را از کدهای سایت تان حذف کنید تا انتهای آموزش کد حذف لینک تبلیغاتی و توضیحات افزونه سئو وردپرس WordPress Seo Yoast همراه ما باشید .

 

برای این منظور چند روش وجود دارد یکی از روش ها این است که کدهای خود افزونه را ویرایش کنید و کدهای مربوط به تبلیغات افزونه را حذف کنید اما این روش الاوه بر سخت بودن این عیب را دارد که بعد از بروزرسانی افزونه تغییراتی که در افزونه داده اید از بین می رود و باید دوباره تغییرات را اعمال کنید . روش بعدی استفاده از کدهای زیر در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس تان می باشد که معایب روش اول را ندارد و بسیار راحت تر نیز می باشد .

 

add_action('get_header', 'rmyoast_ob_start');
add_action('wp_head', 'rmyoast_ob_end_flush', 100);
function rmyoast_ob_start() {
ob_start('remove_yoast');
}
function rmyoast_ob_end_flush() {
ob_end_flush();
}
function remove_yoast($output) {
if (defined('WPSEO_VERSION')) {
$output = str_ireplace('<!-- This site is optimized with the Yoast WordPress SEO plugin v' . WPSEO_VERSION . ' - https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/ -->', '', $output);
$output = str_ireplace('<!-- / Yoast WordPress SEO plugin. -->', '', $output);
}
return $output;
}

 

کار تمام است حالا با مشاهده کدهای سایت تان خواهید دید که دیگر خبری از تبلیغات افزونه نیست .

موفق باشید.