افزونه ویرایش کردن منو های مدیریت وردپرسReviewed by SMZ on Aug 6Rating: 5.0افزونه ویرایش کردن منو های مدیریت وردپرسآیا تا به حال به این فکر کرده اید که منو های مختلف منو های سیستم مدیریت وردپرس را ویرایش کنید؟ به نتیجه ای رسیده اید؟ ممکم است کاربران و مدیران به دلایل مختلفی قصد ویرایش منو های بخش مدیریت وردپرس را داشته باشند. امروز در ایران اسکریپت افزونه ای را به شما معرفی خمی کنیم که توسط آن قادر به انجام چنین کاری خواهید بود. همراه ما باشید.

ویرایش کردن منو های مدیریت وردپرس!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که منو های مختلف منو های سیستم مدیریت وردپرس را ویرایش کنید؟ به نتیجه ای رسیده اید؟ ممکم است کاربران و مدیران به دلایل مختلفی قصد ویرایش منو های بخش مدیریت وردپرس را داشته باشند.

امروز در ایران اسکریپت افزونه ای را به شما معرفی خمی کنیم که توسط آن قادر به انجام چنین کاری خواهید بود. همراه ما باشید.

 

ADMIN-MENU-EDITOR-PRO-V2.2

افزونه Admin Menu Editor

Admin Menu Editor یک افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می باشد که توسط آن می توانید تمام منوهای بخش مدیریت وردپرس سایت خود را ویرایش و ثبت کنید. توسط Admin Menu Editor شما می توانید منو های مختلف را ویرایش/حذف کنید و یا حتی منو های جدید بسازید!