اسکریپت مقایسه و بررسی سازگاری کاربران فیسبوک با یک دیگر Fbcomb نسخه 1.9Reviewed by SMZ on Aug 4Rating: 5.0اسکریپت مقایسه و بررسی سازگاری کاربران فیسبوک با یک دیگرفیسبوک یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی (جامعه مجازی) می باشد و به جرات می توان گفت کمر کسی پیدا می شود که اسم آن را نشنیده باشد. کاربران فیسبوک روزانه بیشتر می شود و همچنین به محبوبیت آن اضافه می شود. هر مجموعه ای نیازهای مختلف خودش را دارد که امروز ما یک اسکریپت ساده و جذاب و همچنین سرگرم کننده را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

فیسبوک یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی (جامعه مجازی) می باشد و به جرات می توان گفت کمر کسی پیدا می شود که اسم آن را نشنیده باشد. کاربران فیسبوک روزانه بیشتر می شود و همچنین به محبوبیت آن اضافه می شود. هر مجموعه ای نیازهای مختلف خودش را دارد که امروز ما یک اسکریپت ساده و جذاب و همچنین سرگرم کننده را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

اسکریپت Fbcomb به شما کمک می کند تا پروفایل کاربران فیسبوک را به صورت ۲ به ۲ با یکدیگر مقایسه کنید. مثلا پروفایل فیسبوک Mohammad را با پروفایل Saber چک می کنیم و این برنامه، درصد سازگاری آن هارا به نمایش می دهد. برای مثال این برنامه رقم ۶۸% را نمایش می دهد! همراه ما باشید.

 

اسکریپت-مقایسه-و-بررسی-سازگاری-کاربرا