اسکریپت کوتاه کننده لینک Mighty URL Shortener نسخه 1.0.1Reviewed by SMZ on Jul 31Rating: 5.0اسکریپت کوتاه کننده لینک Mighty URL Shortener نسخه 1.0.1مدیران سایت ها برای راحتی کاربران در مراحل اشتراک گذاری مطالب، اقدام به درج لینک های کوتاه برای مطالب می کنند. این کار توسط افزونه های وردپرس و در دیگر سایت ها توسز کد های آماده قابل اجرا می باشد اما آیا بهتر نیست در این میان از طریق این لینک ها کسب درآمد کرد؟ بله به راحتی می توان لینک کوتاه مطلب را در اختیار کاربران گذاشت و از آن درامد کسب کرد. با یک تیر دو نشان بزنید! همراه ایران اسکریپت باشید. اسکریپت-کوتاه-کننده-لینک-mighty-url-shortener-نسخه-1-0-1

مدیران سایت ها برای راحتی کاربران در مراحل اشتراک گذاری مطالب، اقدام به درج لینک های کوتاه برای مطالب می کنند. این کار توسط افزونه های وردپرس و در دیگر سایت ها توسز کد های آماده قابل اجرا می باشد اما آیا بهتر نیست در این میان از طریق این لینک ها کسب درآمد کرد؟

بله به راحتی می توان لینک کوتاه مطلب را در اختیار کاربران گذاشت و از آن درامد کسب کرد. با یک تیر دو نشان بزنید! همراه ایران اسکریپت باشید.

 

اسکریپت-کوتاه-کننده-لینک-mighty-url-shortener-نسخه-1-0-1

Mighty URL Shortener یک اسکریپت تجاری و حرفه ای می باشد که توسط آن شما می توانید یک سایت کوتاه کننده لینک راه اندازی کنید. کاربران (مدیران سایت ها و وبلاگ ها) لینک های مطالب خود را توسط وبسایت شما کوتاه سازی می کنند، لینک کوتاه را به اشتراک می گذارند و در کنار این که امکان راحتی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند، می توانند از هر کلیکی که بر روی لینک ها می شود کسب درآمد کنند!

سایت شما نیز در دنیای اینترنت دارای جایگاه مناسبی خواهد شد و می تواند کسب درآمدی چند میلیونی را برپا کنید. آخرین نسخه این اسکریپت را همبن حالا از ایران اسکریپت دریافت کنید. موفق باشید.