انتقال کاربران وردپرس به یک نوشته (ریدایرکت به یک نوشته ی اجباری)Reviewed by SMZ on Jun 4Rating: 3.0انتقال کاربران وردپرس به یک نوشته (ریدایرکت به یک نوشته ی اجباری)درود بر شما کاربران عزیز وردپرس، با آموزش انتقال کاربران وردپرس به یک پست (ریدایرکت به یک نوشته ی اجباری)د رخدمت شما هستیم. گاهی اوقات دلتون میخواد که کاربران وقتی به سایت شما میان قصد دارید اونهایک پست اجباری (مثل قوانین ) روبخونند. خیلی ساده هستش. با ماه همراه باشید.

درود بر شما کاربران عزیز وردپرس، با آموزش انتقال کاربران وردپرس به یک پست (ریدایرکت به یک نوشته ی اجباری)د رخدمت شما هستیم. گاهی اوقات دلتون میخواد که کاربران وقتی به سایت شما میان قصد دارید اونهایک پست اجباری (مثل قوانین ) روبخونند. خیلی ساده هستش. با ماه همراه باشید.

 

wordpress-user

 

یک فایل با نام page-random.php بسازید و کد زیر در اون قرار بدید:

 

$args = array(
‘numberposts’ => 1,
‘orderby’ => ‘rand’
);

$my_random_post = get_posts ( $args );

foreach ( $my_random_post as $post ) {
wp_redirect ( get_permalink ( $post->ID ) );
exit;
}

وفایل page-random.php در پوشه پوسته ی خوتون آپلود کنید .سپس به پیشخوان خودتون برید و یک برگه با نام random ایجاد کنید (شرط اساسی اینکار ایجاد برگه random هستش وگرنه انتقالی صورت نمیگیرد ).. بعد از ایجاد و انتشار برگه ی random همه ی کاربران به آدرس www.yoursite.com/random انتقال داده میشوند .. خیلی ساده و راحت .. مشکلی بود در خدمت شما هستم .. موفق باشید همیشه ..منتظر نظراتتون هستیم