تغییر تعداد مطالب نمایشی در خوراک وردپرسReviewed by SMZ on May 13Rating: 3.5تغییر تعداد مطالب نمایشی در خوراک وردپرسبه تازگی یکی از کاربران از ما پرسید: آیا راهی برای محدود کردن تعداد پست های نمایش در RSS feed سایت وردپرس وجود ندارد؟ RSS feed یک راه ساده تر برای عضویت در وبسایت را ارائه می کند. با این حال گاهی اوقات ممکن است بخواهید تعداد پست هایی را کاربر بتواند در RSS feed مشاهده کند را محدود کنید تا برای بازدید بیشتر از سایت مشتاق شود. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چطور اینکار را انجام دهید.

چگونه فید وردپرس را سفارشی سازی کنیم؟

به تازگی یکی از کاربران از ما پرسید: آیا راهی برای محدود کردن تعداد پست های نمایش در RSS feed سایت وردپرس وجود ندارد؟ RSS feed  یک راه ساده تر برای عضویت در وبسایت را ارائه می کند. با این حال گاهی اوقات ممکن است بخواهید تعداد پست هایی را کاربر بتواند در RSS feed مشاهده کند را محدود کنید تا برای بازدید بیشتر از سایت مشتاق شود. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چطور اینکار را انجام دهید.

 

change-wordpress-feed-posts-count

 

برای انجام اینکار ابتدا باید در منوی وردپرس خود به صفحه تنظیمات > خواندن بروید. سپس باید مقدار گزینه ‘بیشترین تعداد نوشته‌ها در خوراک’ را تغییر بدهید. به سادگی تعداد پست هایی را که می خواهید در RSS feed را نمایش دهید را وارد کنید.

 

در زیر این گزینه می توانید متن کامل یا خلاصه ای از پست های خود را در RSS feed ببینید. توصیه می شود که از این خلاصه استفاده کنید استفاده از این خلاصه باعث می شود بازدید از صفحه شما افزایش یابد. برای اعمال تنظیمات انجام شده دکمه ذخیره را کلیک کنید.

 

شما با موفقیت مراحل را پشت سر گذاشتید.