انتقال اطلاعات به سایت وردپرسی دیگر با WP ImporterReviewed by SMZ on May 1Rating: 3.0انتقال اطلاعات به سایت وردپرسی دیگر با WP Importerدر این قسمت با آموزش کار با بخش درون ریزی و برون بری در وردپرس با شما هستیم، یکی از کاربردی ترین امکاناتی که وردپرس داره امکان جابجایی یا انتقال اطلاعات سایت است که در مواقع عوض کردن قالب یا انتقال مطالب سایت به سایت دیگر و موارد این چنینی کاربرد فراوانی دارد. با این روش می توان اطلاعات را بین دو سایت وردپرسی به راحتی انتقال داد. این کار بیشتر برای نصب قالب وردپرس و اجرای دموی قالب ها بکار می رود.

انتقال اطلاعات به سایت وردپرسی دیگر

در این قسمت با آموزش کار با بخش درون ریزی و برون بری در وردپرس با شما هستیم، یکی از کاربردی ترین امکاناتی که وردپرس داره امکان جابجایی یا انتقال اطلاعات سایت است که در مواقع عوض کردن قالب یا انتقال مطالب سایت به سایت دیگر و موارد این چنینی کاربرد فراوانی دارد. با این روش می توان اطلاعات را بین دو سایت وردپرسی به راحتی انتقال داد. این کار بیشتر برای نصب قالب وردپرس و اجرای دموی قالب ها بکار می رود.

 

wp-importer

انتقال داده در دو قسمت رخ میدهد: درون ریزی و برون بری

اگر فایل xml را دارید از قبل (توسط سازنده قالب به شما داده شده  نیازی به اجرای مراحل بالا نیست و باید مستقیما بریم سراغ مرحله دوم!

 

مرحله اول: برون بری

ابتدا در پنل مدیریت وردپرس به ابزارها>برون بری مراجعه می کنیم.

 

حالا انتخاب می کنیم که چه محتوایی را می خواهیم برون بری کنیم.

 

بعد از کلیک روی دریافت پرونده برون بری شده فایل Xml از وردپرس روی سیستم شما ذخیره می شود. تا اینجا فایل xml وردپرس آماده هست.

 

مرحله دوم: درون ریزی فایل xml در سایت مقصد

وارد سایت اول شده و روی ابزار ها > درون ریزی کلیک می کنیم. حالا از لیست روی WordPress کلیک می کنیم. حالا باید افزونه ی WordPress Importer را نصب کنیم. بعد از نصب افزونه روی فعالسازی و اجرای درون ریز کلیک کنید. فایل xml که در مرحله قبل آماده کردیم را انتخاب کرده و آپلود کنید تا در سایت شما درون ریزی شود

 

در مرحله پایانی کار باید نویسنده مطالب را انتخاب کنید از لیست کشویی و اگر می خواهید فایل های ضمیمه ( تصاویر ، ویدیو ها ، صدا ها ) یی که در سایت قبلی موجود بوده روی این سایت شما آپلود شود تیک گزینه download and import file attachments را فعال کنید. ( اینکار نیازمند یک هاستینگ قوی با سرعت اینترنت بالا هست )

 

کمی صبر کنید تا پیغام all done ! havefun به شما نمایش داده شود.