انتشار خودکار مطالب قدیمی وردپرس در شبکه های اجتماعیReviewed by SMZ on Apr 22Rating: 2.5انتشار خودکار مطالب قدیمی وردپرس در شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعی یک منبع مهم ترافیک برای بسیاری از وب سایتها هستند. میتوانید برای معرفی مطالب قدیمی به دنبال کنندگان خود از سایتهای اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر استفاده کنید. این کار به شما کمک میکند که کاربران را در رسانه های اجتماعی تشویق کند و برای شما حجم زیادی از دنبال کننده را در یک زمان بیاورد. در این مقاله ما به شما روش انتشار خودکار مطالب قدیمی وردپرس در شبکه های اجتماعی را آموزش میدهیم.

انتشار خودکار مطالب قدیمی وردپرس در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یک منبع مهم ترافیک برای بسیاری از وب سایتها هستند. میتوانید برای معرفی مطالب قدیمی به دنبال کنندگان خود از سایتهای اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر استفاده کنید. این کار به شما کمک میکند که کاربران را در رسانه های اجتماعی تشویق کند و برای شما حجم زیادی از دنبال کننده را در یک زمان بیاورد. در این مقاله ما به شما روش انتشار خودکار مطالب قدیمی وردپرس در شبکه های اجتماعی را آموزش میدهیم.

 

revive-old-posts-1

 

 

اولین کار نصب و راه اندازی افزونه (Revive Old Posts (Former Tweet old post میباشد. پس از فعال سازی افزونه یک آیتم منوی ‘Revive Old Post’ جدید در نوار مدیریت وردپرس ایجاد میکند. برای رفتن به صفحه تنظیمات افزونه روی آن کلیک کنید.

 

در ابتدا این افزونه نیاز به مجوز ارسال پست به شبکه های اجتماعی را از طرف شما دارد. برای انجام این کار نیاز دارید افزونه را به توییتر و فیسبوک متصل کنید. به سادگی روی دکمه next to each social network کلیک کرده و دستورالعمل آن صفحه را انجام دهید. اگر مایل به استفاده از یک شبکه اجتماعی خاص نیستید میتوانید آنرا رد کنید. به طور پیش فرض افزونه به شما اجازه اتصال به فیسبوک و توییتر را میدهد.

 

به منظور اتصال به یک شبکه سوم نیاز به یک حساب حرفه ای دارید. نسخه پولی افزونه دارای هزینه ای برابر $۲۴٫۹۹ برای مجوز یک سایت تک همراه با چند ویژگی اضافی مانند توانایی ارسال با یک تصویر و اضافه کردن چندین حساب است. هنگامیکه به حساب رسانه اجتماعی وصل شدید میتوانید تنظیمات اختیاری را پیکر بندی کنید. Revive Old Posts میتواند بصورت خودکار کد Google Analytics Campaign tracking را در آدرس اشتراکی شما اضافه کند.

 

این گزینه به شما اجازه ی دیدن چگونگی ترافیک Revive Old Posts برای وب سایت شما را میدهد.

 

همچنین میتوانید انتخاب کنید که یک پست قدیمی چگونه نیاز به اشتراک گذاشتن دارد. Revive Old Posts از custom post types نیز پشتیبانی میکند، بنابراین میتوانید نوع پستی را که میخواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید. در نهایت میتوانید در صورت نیاز دسته بندیهای خاص را حذف کنید. اگر از تنظیمات خود راضی هستید میتوانید روی  see sample post کلیک کنید. که با کلیک یک پنجره نمایش دهنده ی چگونگی نمایش پست شما در شبکه های اجتماعی باز میشود. سپس روی دکمه Save کلیک کنید.

 

برای شروع اشتراک گذاری روی دکمه Start Sharing کلیک کنید. هم اکنون سایت شما برای اشتراک گذاری پستهای قدیمی در وردپرس آماده است. این افزونه بصورت خودکار پستهای قدیمی را به رسانه های اجتماعی با فاصله زمانی منظم تنظیم شده در تنظیمات توییت کرده و به اشتراک میگذارد.

 

کنترل دستی با به اشتراک گذاری خودکار

درحالیکه Revive old post یک پلاگین مناسب است،برخی افراد میخواهند که کنترل بیشتری روی محتوای پست قدیمی به اشتراک گذاشته شده داشته باشند. تمام پست های قدیمی در سایت ارزش اشتراک گذاری را ندارند به همین دلیل ما از ترکیب دو ابزار BulkBuffer و BufferApp برای اشتراک گذاری پست های قدیمی استفاده میکنیم. در واقع ما لیستی از پستهایی که ارزش اشتراک گذاری دارند را انتخاب کرده و آنها را در صفحه اکسل سازماندهی میکنیم. سپس آنرا با استفاده از ابزار BulkBuffer به بافر آپلود میکنیم.

 

به این ترتیب با اینکه بسیاری از فرایندها خودکار هستند اما ما کنترل آنها را داریم. این کار را هر یک ماه برای تازه نگه داشتن صفحه انجام میدهیم.