تایید سن کاربر در وردپرسReviewed by SMZ on Apr 17Rating: 3.5تایید سن کاربر در وردپرسبرخی ناشران پست ممکن است بخواهند که بازدید کننده قبل از دسترسی به هر مطلب در طول محتوا سن را تایید کند.در این پست ما نحوه ی افزودن تایید سن در وردپرس را آموزش میدهیم. به جای استفاده از برخی از راه حل های مبتنی بر کد های پیچیده،از افزونه تایید سن استفاده میکنیم. این یک راه حل ساده و سریع برای اجرای تایید سن در هر وب سایت وردپرس بدون هیچ زحمتی است. از ویزگیهای این کار میتوان به نمایش بخش تایید سن قبل از دسترسی به محتوا و تنظیم سن مورد نیاز برای ورود به وب سایت و تنظیم رنگ جعبه تایید سن اشاره کرد.

تایید سن کاربر در وردپرس

برخی ناشران پست ممکن است بخواهند که بازدید کننده قبل از دسترسی به هر مطلب در طول محتوا سن را تایید کند.در این پست ما نحوه ی افزودن تایید سن در وردپرس را آموزش میدهیم.  به جای استفاده از برخی از راه حل های مبتنی بر کد های پیچیده،از افزونه تایید سن استفاده میکنیم. این یک راه حل ساده و سریع برای اجرای تایید سن در هر وب سایت وردپرس بدون هیچ زحمتی است. از ویزگیهای این کار میتوان به نمایش بخش تایید سن قبل از دسترسی به محتوا و تنظیم سن مورد نیاز برای ورود به وب سایت و تنظیم رنگ جعبه تایید سن اشاره کرد.

 

age-verify-in-wordpress

 

 

نحوه ی نصب و تنظیم تایید سن

ابتدا افزونه ی Age Verify را نصب و فعال کنید و پس از فعال سازی به صفحه ی تنظیمات افزونه رفته و محدوده سن را تنظیم کنید. سپس تنظیمات را ذخیره کنید.

سفارشی سازی افزونه تایید سن وردپرس

تایید سن یک راه حل ساده است اما به شما کنترل کافی برای افزونه مفید و موثر برای این کار را میدهد. برای مثال میتوانید نمایش جعبه تایید سن را با تغییر رنگ به بازدیدکنندگان نشان دهید. همچنین میتوانید نوع فرم را تغییر داده و از فرم تاریخ پایین انتخاب کرده و تاریخ را قرار دهید.

 

همچنین میتوانید زمان را برای کاربر تنظیم کنید که بصورت پیش فرض روی ۷۲۰ دقیقه و یا ۱۲ ساعت است. بعنوان مثال روی ۱۴۴۰دقیقه تنظیم کنید بطوری که هر بازدید کننده پس از ۲۴ ساعت نیاز به تایید مجدد سن خود دارد.