نمایش/مخفی کردن رمز عبور در صفحه ورود وردپرسReviewed by SMZ on Apr 17Rating: 3.5نمایش/مخفی کردن رمز عبور در صفحه ورود وردپرسآیکون چشم در بخش رمز عبور در اکثر سایتهای محبوب و برنامه ها دیده می شود. با کلیک کردن بر روی آن، پسوردی که شما در حال تایپ آن هستید، فاش خواهد شد. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چطور به کاربران اجازه دهید تا رمز عبور در صفحه ورود وردپرس را نمایش دهند یا مخفی کنند.

نمایش/مخفی کردن رمز عبور در صفحه ورود

آیکون چشم در بخش رمز عبور در اکثر سایتهای محبوب و برنامه ها دیده می شود. با کلیک کردن بر روی آن، پسوردی که شما در حال تایپ آن هستید، فاش خواهد شد. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چطور به کاربران اجازه دهید تا رمز عبور در صفحه ورود وردپرس را نمایش دهند یا مخفی کنند.

 

show-hide-password-in-wordpress-login

 

پوشش رمز عبور یک عمل طبیعی در طراحی رابط کاربر در صحه نمایش می باشد. دلیل آن جلوگیری از نگاه کردن افراد دیگر به صفحه نمایش شما و رمز عبور شما بود. افرادی که موافق پوشش رمز عبور هستند، معتقدند که کاربران ممکن است که رمز عبور خود را در صفحه نمایش های غیر خصوصی مانند ادارات یا صفحه نمایش پروژکتور یا در فضاهای عمومی شلوغ وارد کنند.

 

کاربران باید با یک گزینه تصمیم بگیرند که آیا تمایل دارند رمز عبور آنها آشکار شود یا می خواهند مخفی بماند؟

 

برای ارائه این قابلیت در سایت وردپرس، باید افزونه hideShowPassword را نصب و فعالسازی کنید. این افزونه هیچ تنظیماتی برای پیکربندی ندارد و شما آن را در خارج از بخش مدیریت و در عمل در صفحه ورود به وردپرس خود خواهید دید. آموزش نصب افزونه در وردپرس را ببینید.

 

نکته: با این وجود به کاربران توصیه می شود که همچنان از کلمات عبور قوی استفاده کنند.