نمایش آخرین مطالب بازدید شده در قالب وردپرسReviewed by SMZ on Apr 2Rating: 3.0نمایش آخرین مطالب بازدید شده در قالب وردپرسگاهی اوقات در هنگام طراحی قالب وردپرس می توان با استفاده از افزونه ها امکانات جالب و کاربردی را در پوسته ایجاد کرد مثلا می توان محبوب ترین مطالب باتوجه به تعداد لایک کاربران را در بخشی از قالب نمایش داد و یا می توان با نمایش آخرین مطالب بازدید شده توسط کاربران و بازدیدکنندگان سایت در قالب وردپرس باعث ایجاد تعامل بین کاربران و سایت شد. در این مطلب از سایت به معرفی و آموزش استفاده از افزونه wordpress DD Last Viewed می پردازیم تا به کمک آن بتوانید لیستی از جدیدترین یا آخرین نوشته های سایت که مورد بازدید قرار گرفته اند را به همراه جزئیات کامل در محل مورد نظر از پوسته نمایش دهید، پس همراه ما باشید.

گاهی اوقات در هنگام طراحی قالب وردپرس می توان با استفاده از افزونه ها امکانات جالب و کاربردی را در پوسته ایجاد کرد مثلا می توان محبوب ترین مطالب باتوجه به تعداد لایک کاربران را در بخشی از قالب نمایش داد و یا می توان با نمایش آخرین مطالب بازدید شده توسط کاربران و بازدیدکنندگان سایت در قالب وردپرس باعث ایجاد تعامل بین کاربران و سایت شد. در این مطلب از سایت به معرفی و آموزش استفاده از افزونه wordpress DD Last Viewed می پردازیم تا به کمک آن بتوانید لیستی از جدیدترین یا آخرین نوشته های سایت که مورد بازدید قرار گرفته اند را به همراه جزئیات کامل در محل مورد نظر از پوسته نمایش دهید، پس همراه ما باشید.

 

Show-Last-Updated-Date-of-WordPress-Post-image

 

افزونه وردپرس نمایش آخرین مطالب بازدید شده توسط کاربران

توسط افزونه DD Last Viewed می توانید آخرین مطالبی که در حال بازدید است را با استفاده از کد میانبر یا ابزارک در محل مورد نظر از قالب وردپرس تان نمایش دهید. از مزایای این افزونه می توان به امکان نمایش تصویر شاخص مطلب، قابلیت نمایش خلاصه نوشته با امکان تعیین تعداد کلمات یا کارکتر پست، امکان نمایش لینک ادامه مطلب با تعیین متن دلخواه، قابلیت تعیین نوع نوشته که می تواند posts ، برگه یا پست سفارشی دلخواه باشد، امکان عدم نمایش مطلب یا برگه دلخواه با استفاده از شناسه آن و … اشاره کرد.

 

پس از نصب و فعال سازی افزونه در صورت پشتیبانی قالب از ابزارک با مراجعه به بخش ابزارکها و انتخاب ویجت آن می توانید براحتی در محل دلخواه نمایش آخرین مطالب بازدید شده را داشته باشید و یا با استفاده از کد میانبر و شناسه ویجت مانند [dd_lastviewed widget_id=”۱۲″] در برگه یا نوشته ها لیست مطالب را نمایش دهید.