افزودن تولتیپ به متن نوشته وردپرس Keywords Tooltip GeneratorReviewed by SMZ on Mar 29Rating: 3.0 افزودن تولتیپ به متن نوشته وردپرس Keywords Tooltip Generatorتولتیپ چیست؟ وقتی روی متنی هاور می کنیم ( موس را روی متن و کلمات نگه میداریم ) اطلاعاتی در پنجره ای پاپ آپ به صورت ایجکسی نمایش داده می شود که می تواند شامل متن ، تصویر و فیلم ، آدرس ایمیل، لینک و … باشد به این قابلیت تولتیپ می گویند.

تولتیپ چیست؟ وقتی روی متنی هاور می کنیم ( موس را روی متن و کلمات نگه میداریم ) اطلاعاتی در پنجره ای پاپ آپ به صورت ایجکسی نمایش داده می شود که می تواند شامل متن ، تصویر و فیلم ، آدرس ایمیل، لینک و … باشد به این قابلیت تولتیپ می گویند.

 

what-are-keywords

 

در هنگام طراحی قالب وردپرس و طراحی سایت می توان با استفاده از افزونه جی کوئری قابلیت تولتیپ را ایجاد کرد که البته برای استفاده در مطالب و نوشته های وردپرس استفاده از افزونه جی کوئری بسیار دشوار می باشد به همین دلیل می توانیم برای افزودن تولتیپ به متن نوشته وردپرس از افزونه قدرتمند Keywords Tooltip Generator استفاده کنیم با بهره گیری از این پلاگین قدرتمند با دارا بودن امکانات فوق العاده می توان مطالب حرفه ای تری نوشت. جهت معرفی امکانات و آموزش استفاده از قابلیت افزودن تولتیپ به متن نوشته وردپرس با ایران اسکریپت همراه باشید.

 

افزودن تولتیپ به متن نوشته وردپرس

اگر بخواهیم مثالی برای نحوه نمایش اطلاعات در تولتیپ بزنیم سایت دی جی کالا بهترین مثال خواهد بود وقتی در بخش توضیحات محصول دی جی کالا بر روی قابلیت خاص یا متنهای تخصصی ( مثال : حسگر اثر انگشت در بخش موبایل ها ) هاور میکنیم در پنجره ای به صورت پاپ آپ توضیحات و آموزش استفاده از قابلیت نمایش داده می شود. در سایت وردپرسی خبری، فناوری اطلاعات و یا تخصصی برای افزودن تولتیپ به متن نوشته وردپرس با افزونه برای حرفه ای تر شدن مطالب استفاده کنیم، از قابلیتهای افزونه Tooltipy  KTTG می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تعیین کلمه جهت نمایش تولتیپ برای آن در نوشته های قدیمی و جدید
  • ثبت توضیحات ، لینک، تصویر ، فیلم ، متنهای رنگی ، متن بولد و توپر و … در بخش تولتیپ
  • امکان ایجاد لیست کلمات دارای تولتیپ و نمایش آنها در برگه وردپرس به صورت دسته بندی شده بر اساس حروف الفبا
  • نمایش تعداد تولتیپ موجود برای هر حرف
  • امکان تعیین رنگ زمینه ، رنگ لینک ها، اندازه فونت و … برای تولتیپ
  • امکان افزودن استایل مورد نظر به کلمات دارای تولتیپ در نوشته وردپرس
  • نمایش تولتیپ به صورت واکنشگرا و سازگار با موبایل و تبلت
  • امکان تعیین موقعیت تولتیپ در نوشته بالا ، پایین ، راست یا چپ متن
  • و …