تقسیم فایلهای XML بزرگ برای درون ریزی در وردپرسReviewed by SMZ on Mar 18Rating: 4.0تقسیم فایلهای XML بزرگ برای درون ریزی در وردپرسوردپرس دارای ورودی و خروجی های ساختاری میباشد که به شما اجازه میدهد پست را در فرمت XML وارد و صادر کنید. زمانیکه از سایت قبلی وردپرس خود به سایت جدید انتقال میابید گاهی اوقات فایل خروجی بزرگتر از محدوده ی آپلود میزبان وب میباشد. که در این موارد دو گزینه پیش روی شماست,ابتدا میتوانید از ارائه دهنده ی میزبان وب وردپرس بخواهید بیشترین حد آپلود را برای شما افزایش دهد و ثانیا فایلهای XML بزرگ را به چند فایل کوچک تقسیم کنید و شما یک به یک آنها را آپلود کنید. هدف از این مقاله آموزش تقسیم فایلها میباشد.

تقسیم فایلهای XML بزرگ

وردپرس دارای ورودی و خروجی های ساختاری میباشد که به شما اجازه میدهد پست را در فرمت XML وارد و صادر کنید. زمانیکه از سایت قبلی وردپرس خود به سایت جدید انتقال میابید گاهی اوقات فایل خروجی بزرگتر از محدوده ی آپلود میزبان وب میباشد. که در این موارد دو گزینه پیش روی شماست,ابتدا میتوانید از ارائه دهنده ی میزبان وب وردپرس بخواهید بیشترین حد آپلود را برای شما افزایش دهد و ثانیا فایلهای XML بزرگ را به چند فایل کوچک تقسیم کنید و شما یک به یک آنها را آپلود کنید. هدف از این مقاله آموزش تقسیم فایلها میباشد.

 

split-xml-files

تقسیم خودکار فایلهای XML بزرگ وردپرس

شما میتوانید بصورت دستی فایلهای XML بزرگ را با ایجاد چند فایل XML با یک هدر,دسته بندی و اطلاعات فوتر و تقسیم بقیه موارد به فایلهای کوچک تقسیم کنید. ابزار رایگانی وجود دارد که به شما اجازه میدهد فایلهای XML را تنها با یک کلیک تقسیم کنید. برای کاربران ویندوز نام این ابزار WordPress WXR File Splitter میباشد. آنرا دانلود کرده و اجرا کنید.

برای باز شدن فایل XML وردپرس روی open WXR file کلیک کنید. این ابزار فایل شما را خوانده و به شما اطلاعاتی مفیدی در مورد داده ی آن میدهد. در هدر و فوتر آنرا دریافت میکند و به شما تعداد آیتم ها در فایل را نشان میدهد. شما باید محدوده ی سایز را هنگام تقسیم فایل در یک فایل کوچک تعیین کنید و همچنین میتوانید تعداد فایلهایی که میخواهید تقسیم شود را فراهم کنید. در هر صورت هدف این است که فایل به اندازه ی کافی کوچک شود و بنابراین میتوانید آنرا روی میزبان خود بدون فراتر از محدودیت آپلود کنید.

در پاین روی گزینه Split Files کلیک کنید که فایلها را تقسیم میکند و آنها را در یک فولدر بعنوان فایل XML اصلی وردپرس ذخیره میکند. برای کاربران مک WordPress WXR Split utility وجود دارد که مانند ابزار قبلی فایل بزرگ را به فایل کوچک تقسیم میکند.

موفق باشید.