نمایش مدت زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب در وردپرسReviewed by SMZ on Mar 11Rating: 4.0نمایش مدت زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب در وردپرسوقتی از وردپرس صحبت میکنیم یعنی هیچ مانعی برای راه اندازی چیزی که میخواهیم بر سر راه ما نیست. با استفاده از آموزشی که امروز تقدیم حضورتان خواهم کرد می توانید در انتهای نوشته های خود نمایش دهید که این پست چند روز پیش منتشر شد

نمایش مدت زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب

وقتی از وردپرس صحبت میکنیم یعنی هیچ مانعی برای راه اندازی چیزی که میخواهیم بر سر راه ما نیست. با استفاده از آموزشی که امروز تقدیم حضورتان خواهم کرد می توانید در انتهای نوشته های خود نمایش دهید که این پست چند روز پیش منتشر شده است.

 

show-how-time-age-post-published

توجه داشته باشید که این آموزش صرفا مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس هست. برای نمایش روز های گذشته از انتشار پست درسایت وردپرسی خود ابتدا دستور زیر را به فایل فانکشن قالب خود ( function.php ) اضافه کنید. (لطفا” قبل از ایجاد هر تغییری در فایل فانکشن از آن نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز خطا آنرا به حالت اول بازگردانید)

function days_ago() {
$days = round((date('U') - get_the_time('U')) / (60*60*24));
if ($days==0) {
echo "امروز";
}
elseif ($days==1) {
echo "دیروز";
}
else {
echo "" . $days . " روز پیش";
}
}

 

حال با اضافه کردن کد زیر در هر کجای قالب که دوست دارید تعداد روز های گذشته از انتشار یک پست نمایش داده شود کار را تمام کنید.

<?php days_ago(); ?>