خصوصی کردن پست ها در وردپرسReviewed by SMZ on Mar 8Rating: 4.5خصوصی کردن پست ها در وردپرساین کار را با افزونه های وردپرس مانند مثال افزونه Private only و سایر افزونه های دیگر می توان این کار را انجام داد اما با این آموزش دیگر نیاز به نصب افزونه های وقت تلف کن نیست :D وردپرس خود به تنهایی این قابلیت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید نوشته هایی که دوست ندارید آشکار شود را به صورت خصوصی و رمز دار منتشر کنید که با این کار ها دیگر راهی برای دیدن مطلب شخصی شما در سایت شما وجود ندارد و برای این کار فقط کافیست تا از قسمت نوشته ها > افزودن نوشته کلیک کنید و در قسمت کادر انتشار بر روی گزینه نمایانی: عمومی بر روی گزینه ویرایش آن کلیک کرده و تنظیمات آن را انتخاب کنیم.

خصوصی کردن پست ها در وردپرس

این کار را با افزونه های وردپرس مانند مثال افزونه Private only و سایر افزونه های دیگر می توان این کار را انجام داد اما با این آموزش دیگر نیاز به نصب افزونه های وقت تلف کن نیست 😀 وردپرس خود به تنهایی این قابلیت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید نوشته هایی که دوست ندارید آشکار شود را به صورت خصوصی و  رمز دار منتشر کنید که با این کار ها دیگر راهی برای دیدن مطلب شخصی شما در سایت شما وجود ندارد و برای این کار فقط کافیست تا از قسمت نوشته ها > افزودن نوشته کلیک کنید و در قسمت کادر انتشار بر روی گزینه نمایانی: عمومی بر روی گزینه ویرایش آن کلیک کرده و تنظیمات آن را انتخاب کنیم.

 

private-posts

آموزش کار با این قسمت:

تصویر زیر موارد انتشار مطلب را نمایش می دهد که باید بر روی ویرایش که در کنار عمومی است کلیک کنید:

بعد از کلیک بر روی عمومی ۳ گزینه مانند گزینه های زیر نمایان می شود:

در تنظیمات نمایانی :

  1. عمومی: اگر مطلب شما در حالت عمومی باشد مانند مطلب دیگر در سایت شما قرار می گیرد و قابل دیدن است
  2. رمزدار: اگر در صورتی رمز دار باشد که خود رمز آن را وارد می کنید و بعد با پخش آن رمز در دسترس کاربران قرار می گیرد و اگر رمز اشتباه وارد کنند پیغام خطا می دهد.
  3. خصوصی: اگر مطلب شما در حالت خصوصی باشد فقط خودتان می توانید به آن دسترسی داشته باشید و دیگر کاربران نمی توانند آن را ببنند.

به همین سادگی 😀