نمایش تبلیغات بین متن در ادامه مطالب وردپرسReviewed by SMZ on Mar 7Rating: 4.5نمایش تبلیغات بین متن در ادامه مطالب وردپرسهمینطور که می دانید بسیاری از سایتها برای تامین مخارج و کسب درآمد اقدام به نمایش انواع تبلیغات در فضاهای مختلف وب سایت می کنند، در حال حاضر تبلیغاتی مانند: فروش و درج بک لینک، بنر در ابعاد متفاوت، پست ثابت در صفحه اصلی و ادامه مطلب، صفحه پاپ آپ و … را می توان در سایت نمایش داد.

همینطور که می دانید بسیاری از سایتها برای تامین مخارج و کسب درآمد اقدام به نمایش انواع تبلیغات در فضاهای مختلف وب سایت می کنند، در حال حاضر تبلیغاتی مانند: فروش و درج بک لینک، بنر در ابعاد متفاوت، پست ثابت در صفحه اصلی و ادامه مطلب، صفحه پاپ آپ و … را می توان در سایت نمایش داد.

 

ads-more-tag-wordpress

اگر به وب سایت زومیت که مرجعی برای اخبار فناوری اطلاعات است مراجعه کرده باشید خواهید دید که علاوه بر پنلهای تبلیغاتی ذکر شده امکان درج لینک تبلیغاتی بین نوشته مطالب نیز وجود دارد، در این روش می توان لینک سایت یا بنر دلخواه را در ادامه مطلب و بعد از تگ more که برای نمایش کامل مطالب در single.php است، قرار داد. برای این منظور می توانید از کد نمایش تبلیغات بین متن نوشته در ادامه مطالب وردپرس که در این پست از روناک وب به معرفی آن می پردازیم استفاده کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

 

کد نمایش تبلیغات بین متن نوشته وردپرس در single.php

شاید قرار دادن تبلیغ در بین متون نوشته ها بازدهی بسیار بیشتری نسبت به نوع دیگر تبلیغات داشته باشد چون بازدیدکنندگان برای مشاهده پستها به سایت می آیند و حتما تبلیغ درج شده را می ببینند.

در اینگونه تبلیغ می توان از لینک، بنر و عکس در اندازه دلخواه، توضیحات و لینک به محصول، درج ویدئو یا صدای تبلیغاتی و … استفاده کرد و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد همچنین براحتی می توانید با تغییر کد یا برداشتن آن تبلیغ در متن نوشته ها را حذف کنید.

می توان با اعمال شرط کاری کرد که تبلیغات تنها برای کاربران غیرعضو نمایش داده شوند یعنی اگر کاربری وارد سایت شده بود دیگر تبلغ را نبیند. بعد از گرفتن پشتیبان از فانکشن پوسته کد زیر را در فایل functions.php قالب وردپرس تان کپی کنید. سپس با ویرایش عبارت تبلیغاتی موجود در خط ۵ کد می توانید متن یا بنر مورد نظر را قرار دهید.

 

add_filter('the_content', 'adds_block');
function adds_block($content){if (is_single()) global $post; $thePostID = $post->ID;
$test = '<span id="more-' .$thePostID.'"></span>' ;
return str_replace($test, ads(), $content);}
function ads(){return '<a href="http://iranscript.ir">ایران اسکریپت</a>';}

 

با آرزوی موفیت برای شما 🙂